Google Home Mini podsłuchuje i nagrywa swoich użytkowników

Google Home Mini - miniaturowa wersja asystenta Google Home - nieustannie nagrywa dźwięki z otoczenia, w którym się znajduje, a następnie przesyła je na se...

W. Brytania: Nowy podatek na Facebooka „dla dobra dzieci”

Brytyjski rząd rozważa nałożenie nowego podatku na media społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter. Pieniądze mają zostać przeznaczone na walkę z prz...

UOKIK zaczął analizę rynku reklamy w Polsce. Na pierwszy ogień – telewizja

Sześć analiz rynku mediów prowadzi obecnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – poinformował dziś urząd kierowany przez Marka Niechciała.

Ikea stawia na sprzedaż w sieci

Meblowy detalista chce sprzedawać swoje produkty nie tylko we własnym sklepie internetowym, ale również na platformach typu Amazon.

Nadawcy z MUX8 chcą renegocjować z Emitelem stawki

Liczą na to, że dobrym pretekstem do tego może być wejście do tego pakietu cyfrowych stacji naziemnych kanałów TVP na początku przyszłego roku oraz plany r...

#RZECZoBIZNESIE: Piotr Kabaj: Polacy lubią słuchać piosenek po polsku

Polacy lubią słuchać artystów w języku polskim i chcą zrozumieć, o czym oni śpiewają – mówi Piotr Kabaj, szef Warner Music Polska, wiceprzewodniczący ZPAV,...

Youtuberzy bardziej autentyczni

Bardziej rozpoznawalne na platformie YouTube są gwiazdy znane także z telewizji (prowadzi Wojciech Cejrowski) niż twórcy stricte internetowi. Ale to ci dru...

Miliony złotych na produkcje filmowe

Polski Instytut Sztuki Filmowej zanotował w 2016 r. ponad 200 mln zł przychodu. Na produkcje filmowe chce przeznaczyć połowę tej kwoty.

#RZECZoBIZNESIE: Konrad Kwiatkowski: Zamieniamy klikanie na pomaganie

Chcemy, żeby czas, który ludzie spędzają w mediach społecznościowych przekładał się na coś wartościowego, jak wspieranie organizacji dobroczynnych – mówi K...

Polska platforma satelitarna dla Uniwersytetu Grenoble

Polska spółka SatRevolution wygrała przetarg na dostarczenie platformy satelitarnej dla Uniwersytetu w Grenoble.

Reklama
Reklama

Wpływy z eksportu polskiej muzyki rosną bardzo powoli

Nasi artyści słabo śpiewają po angielsku i mają nierealistyczne oczekiwania dotyczące międzynarodowej kariery – narzekają wytwórnie.

Rośnie wartość rynku e-learningu na świecie

W 2023 r. wartość globalnego rynku e-learningu przekroczy 240 mld dol. przy rocznej dynamice wynoszącej ok. 5 proc. - wynika z raportu Docebo „E-learning t...

Artifex Mundi uspokaja inwestorów

Komunikat o rozwiązaniu spółki Artifex Mundi Investments Grudziński i Wspólnicy zaniepokoił rynek. – Ten krok ma charakter techniczny - uspokaja zarząd. Sy...

Netflix podnosi ceny w USA o 10 proc.

Podstawowy pakiet kosztuje teraz 10,99 dol., a nie 9,99 dol., jak dotychczas. Podrożał tez droższy pakiet rodzinny. Po to, by móc sfinansować autorskie pro...

Reklama Tigera naruszyła kodeks Etyki Reklamy

Liczne skargi na znaną już kontrowersyjną reklamę napoju energetycznego Tiger skłoniły Komisję Etyki Reklamy do oceny reklamy. Nie na korzyść jej twórców.

Google zablokuje aktywność w ukrytych kartach przeglądarki Chrome

Google pracuje nad zablokowaniem aktywności ukrytych kart otwierających się w przeglądarce Chrome - poinformował w środę serwis Bleeping Computer. Pomoże t...

Yahoo: 3 mld kont użytkowników zhakowane

Yahoo przyznało, że w 2013 roku hakerzy uzyskali dostęp do wszystkich 3 mld kont jego użytkowników.

Firmy czekają na nową ustawę o innowacyjności

Polska jest postrzegana jako zaplecze taniej siły roboczej. Nowe przepisy mają to zmienić.

Polski marketing jest nastawiony na sprzedaż

Tylko 35 proc. firm w Polsce przeprowadza badania rynku, gros wciąż korzysta też z papierowych materiałów marketingowych – wynika z badań.

Ponad jedna trzecia rynku muzyki jest cyfrowa

Choć najszybciej zwiększają się w Polsce wydatki na płyty winylowe, to cyfrowa muzyka napędza rynek i sprawia, że branża wciąż rośnie.

Reklama
Reklama