Reklama

Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Nie w Polsce

W tym roku udziały globalnego outdooru w rynku reklamy mogą być najwyższe od 15 lat. W Polsce billboardom mogą pomóc mundial i jesienne wybory samorządowe.

Publikacja: 26.02.2018 20:00

Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Nie w Polsce

Foto: Adobe Stock

Jak prognozuje GroupM, na świecie udziały reklamy zewnętrznej w reklamowym torcie w 2018 r. mogą wzrosnąć do 6,3 proc.

– Dają tym samym najwyższy wynik od 1993 r. Dużą szansą na rozwój tego sektora jest połączenie danych o lokalizacji z zakupem, mediami społecznościowymi i znajomością zachowań/przyzwyczajeń konsumentów – podaje GroupM.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Media
Nowy sklep.rp.pl od „Rzeczpospolitej”: magazyny i poradniki z dostawą InPost
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama