Reklama

Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Nie w Polsce

W tym roku udziały globalnego outdooru w rynku reklamy mogą być najwyższe od 15 lat. W Polsce billboardom mogą pomóc mundial i jesienne wybory samorządowe.

Publikacja: 26.02.2018 20:00

Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Nie w Polsce

Foto: Adobe Stock

Jak prognozuje GroupM, na świecie udziały reklamy zewnętrznej w reklamowym torcie w 2018 r. mogą wzrosnąć do 6,3 proc.

– Dają tym samym najwyższy wynik od 1993 r. Dużą szansą na rozwój tego sektora jest połączenie danych o lokalizacji z zakupem, mediami społecznościowymi i znajomością zachowań/przyzwyczajeń konsumentów – podaje GroupM.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama