Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Nie w Polsce

W tym roku udziały globalnego outdooru w rynku reklamy mogą być najwyższe od 15 lat. W Polsce billboardom mogą pomóc mundial i jesienne wybory samorządowe.

Publikacja: 26.02.2018 20:00

Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Nie w Polsce

Foto: Adobe Stock

Jak prognozuje GroupM, na świecie udziały reklamy zewnętrznej w reklamowym torcie w 2018 r. mogą wzrosnąć do 6,3 proc.

– Dają tym samym najwyższy wynik od 1993 r. Dużą szansą na rozwój tego sektora jest połączenie danych o lokalizacji z zakupem, mediami społecznościowymi i znajomością zachowań/przyzwyczajeń konsumentów – podaje GroupM.

Pozostało 92% artykułu

Twoje źródło rzetelnych informacji w czasie wyborów.

Relacje na żywo, analizy, cotygodniowe sondaże oraz komentarze.

Dostęp do serwisu rp.pl, w tym artykuły z Rzeczpospolitej i Plus Minus.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Media
Oko na reklamy państwowych firm. PGE i Orlen będą się tłumaczyć?
Materiał Promocyjny
Zrównoważony transport miejski w Polsce Wschodniej: program Fundusze Europejskie
Media
Facebook ma nowe logo. Zauważyliście?
Media
Google oskarżane o spowodowanie śmierci kierowcy. Nie aktualizowało map
Media
Miliarder Rupert Murdoch rezygnuje z kierowania swoim imperium medialnym
Materiał Promocyjny
Politechnika Śląska uruchamia sieć kampusową 5G
Media
Więcej czasu na YouTube i Netflix. Co oglądaliśmy w sierpniu 2023 roku
Media
Większość Polaków uważa, że koncerny streamingowe powinny dzielić się z artystami