SA Wardęga krytykuje YouTube. Nie podoba mu się nowy regulamin

Nowy regulamin Youtube nie podoba się zajmującemu się prankami youtuberowi Sylwestrowi Wardędze. Według niego restrykcje stawiają pod znakiem przyszłość jego kanału i innych podobnych.

Aktualizacja: 27.02.2018 17:41 Publikacja: 27.02.2018 13:51

SA Wardęga krytykuje YouTube. Nie podoba mu się nowy regulamin

Foto: Bloomberg

Znany głównie z tzw. pranków oraz wynikających z kręcenia pranków sporów z policją youtuber Sylwester Wardęga krytykuje w swoim najnowszym klipie na vlogu nowy regulamin Youtube. W materiale „YT może USUNĄĆ kanał SA Wardega? Zmiany w REGULAMINIE” zamieszczonym na drugim kanale Wardęgi, Krulestwo, youtuber skarży się swoim widzom, że jego najnowszy materiał na SA Wardęga nie ogląda się tak, jak jego zdaniem powinien.

Youtuber zwierza się widzom, że podejrzewa, że wynika to z nowego regulaminu Youtube’a wymierzonego w pranki (żartobliwe filmy, w których zazwyczaj robi się żarty niczego nie spodziewającym się przypadkowym osobom). Zdaniem Wardęgi jest niemożliwe, by jego materiał z Brazylii obejrzało tak mało osób przy 28 tysiącach polubień (obecnie 31 tysięcy) – liczba wyświetleń filmu nadal nie przekroczyła 220 tysięcy, podczas gdy kanał SA Wardęga ma ponad 3,5 miliona subskrypcji.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne