SA Wardęga krytykuje YouTube. Nie podoba mu się nowy regulamin

Nowy regulamin Youtube nie podoba się zajmującemu się prankami youtuberowi Sylwestrowi Wardędze. Według niego restrykcje stawiają pod znakiem przyszłość jego kanału i innych podobnych.

Aktualizacja: 27.02.2018 17:41 Publikacja: 27.02.2018 13:51

SA Wardęga krytykuje YouTube. Nie podoba mu się nowy regulamin

Foto: Bloomberg

Znany głównie z tzw. pranków oraz wynikających z kręcenia pranków sporów z policją youtuber Sylwester Wardęga krytykuje w swoim najnowszym klipie na vlogu nowy regulamin Youtube. W materiale „YT może USUNĄĆ kanał SA Wardega? Zmiany w REGULAMINIE” zamieszczonym na drugim kanale Wardęgi, Krulestwo, youtuber skarży się swoim widzom, że jego najnowszy materiał na SA Wardęga nie ogląda się tak, jak jego zdaniem powinien.

Youtuber zwierza się widzom, że podejrzewa, że wynika to z nowego regulaminu Youtube’a wymierzonego w pranki (żartobliwe filmy, w których zazwyczaj robi się żarty niczego nie spodziewającym się przypadkowym osobom). Zdaniem Wardęgi jest niemożliwe, by jego materiał z Brazylii obejrzało tak mało osób przy 28 tysiącach polubień (obecnie 31 tysięcy) – liczba wyświetleń filmu nadal nie przekroczyła 220 tysięcy, podczas gdy kanał SA Wardęga ma ponad 3,5 miliona subskrypcji.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie