Reklama
Rozwiń
Reklama

SA Wardęga krytykuje YouTube. Nie podoba mu się nowy regulamin

Nowy regulamin Youtube nie podoba się zajmującemu się prankami youtuberowi Sylwestrowi Wardędze. Według niego restrykcje stawiają pod znakiem przyszłość jego kanału i innych podobnych.

Aktualizacja: 27.02.2018 17:41 Publikacja: 27.02.2018 13:51

SA Wardęga krytykuje YouTube. Nie podoba mu się nowy regulamin

Foto: Bloomberg

Znany głównie z tzw. pranków oraz wynikających z kręcenia pranków sporów z policją youtuber Sylwester Wardęga krytykuje w swoim najnowszym klipie na vlogu nowy regulamin Youtube. W materiale „YT może USUNĄĆ kanał SA Wardega? Zmiany w REGULAMINIE” zamieszczonym na drugim kanale Wardęgi, Krulestwo, youtuber skarży się swoim widzom, że jego najnowszy materiał na SA Wardęga nie ogląda się tak, jak jego zdaniem powinien.

Youtuber zwierza się widzom, że podejrzewa, że wynika to z nowego regulaminu Youtube’a wymierzonego w pranki (żartobliwe filmy, w których zazwyczaj robi się żarty niczego nie spodziewającym się przypadkowym osobom). Zdaniem Wardęgi jest niemożliwe, by jego materiał z Brazylii obejrzało tak mało osób przy 28 tysiącach polubień (obecnie 31 tysięcy) – liczba wyświetleń filmu nadal nie przekroczyła 220 tysięcy, podczas gdy kanał SA Wardęga ma ponad 3,5 miliona subskrypcji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama