Aktualizacja: 26.02.2018 06:47 Publikacja: 25.02.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Choć branżowe raporty od dawna wieszczyły świetne perspektywy rynkowi mobilnemu, firmy długi czas powątpiewały, czy Polacy faktycznie będą chcieli za pomocą smartfona robić w internecie cokolwiek więcej poza przeglądaniem stron. Myliły się. Jak podaje Polski Standard Płatności (operator systemu płatności Blik), powołując się na dane E-commerce Nation, mobilny segment rynku rośnie każdego roku po ok. 15 proc. Do 2020 r. m-zakupy będą odpowiadać za 45 proc. globalnych przychodów z e-commerce. Blik w 2017 r. aż 40 proc. ruchu transakcyjnego miał z urządzeń mobilnych.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas