Reklamą w widza

- Przemysł reklamowy rokrocznie wydaje dziesiątki miliardów dolarów na reklamę w mediach, opierając się na czysto teoretycznych i, co ciekawe, wątpliwych z...

Wydawcy prasy zapłacą mniej za gadżety

NSA rozwiązał kłopot wydawców z opodatkowaniem gadżetów dodawanych do gazet

Microsoft zainwestuje w regionie 400 mln dol.

Gigant z Redmond wciska pedał gazu i w ciągu trzech lat chce zwiększyć udział w rynku oprogramowania w Europie Środkowej z 40 do ok. 50 procent

Nadawcy pracują nad nowymi kanałami cyfrowymi

Rośnie zainteresowanie spółek obecnością w pakietach kanałów cyfrowych, które już za cztery lata zastąpią tradycyjną telewizję

Internet przyciąga rozgłośnie

- W radiu nie ma już miejsca na nowych dużych graczy – mówi Marek Dworak, prezes spółki Broker FM

Potentaci kupują lokalne stacje

Ubiegły rok na rynku radiowym upłynął pod znakiem fuzji i przejęć. Nadawcy szukają nowych kanałów dystrybucji, które pozwoliłyby zwiększyć ich przychody. W...

Radio chce wejść na wizję

Dźwięk przestał już wystarczać stacjom radiowym. Teraz stawiają na obrazy – zarówno w sieci, jak i w komórkach

One-2-One w kanale mobilnym TVP SA

Poznańska spółka One-2-One SA będzie integratorem usług interaktywnych realizowanych w kanale mobilnym Telewizji Polskiej SA. Nieznana jest wartość kontrak...

Agora przygląda się Superstacji

Potwierdzają się informacje „Rzeczpospolitej”. Spółka kierowana przez Marka Sowę zakończyła już badanie ksiąg finansowych Superstacji. Ma ochotę na kolejne...

Wydawcę „Gazety Wyborczej” czeka trudny tydzień na giełdzie

Akcje pracownicze Agory zachwiały wczoraj kursem spółki. Może być jeszcze gorzej – wieszczą analitycy

Reklama
Reklama

Wojna na gadżety trwa

W I półroczu czytelnicy gazet ogólnopolskich dostali ponad 130 darmowych gadżetów. Choć wydawcy zgodnie krytykują rywalizację na bezpłatne upominki, trudno...

Reklama w sieci najszybciej rośnie w Europie

Rynek reklamy internetowej na świecie sięgnie w tym roku 65,2 mld dol. i zagarnie ok. 10 proc. całego reklamowego rynku – przewiduje firma IDC. Według niej...

ZPR uruchomił wytwórnię płytową Lemon Records

Właściciel sieci Radia Eska, Eska Rock i Radia Wawa chce wydawać płyty – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.

„Rz” zyskuje, „Dziennik” traci

W maju „Rzeczpospolita” znacznie wyprzedziła „Dziennik” w sprzedaży i zajęła czwarte miejsce wśród największych ogólnopolskich gazet

Play wchodzi na rynek mobilnego Internetu

P4, operator sieci Play, ogłosił start usług mobilnego dostępu do Internetu

Koncesje zostają przy diecezjach

Prawa do nadawania katolickich rozgłośni Radia Plus i Vox FM pozostaną w rękach Kościoła

Wyszukiwarki nas zrozumieją

Technologia semantyczna ma zawojować sieć. Jej producent, polski Software Mind, planuje debiut na GPW

Sprzedaż pecetów rośnie, ale wkrótce zacznie zwalniać

Mimo recesji w USA, czyli na największym rynku elektroniki na świecie, sprzedaż komputerów osobistych w pierwszym kwartale 2008 r. wzrosła aż o 12,1 proc....

Polsat nie zarobił, ale poprawił wizerunek

Euro 2008 na pewno nie przyniosło Polsatowi zysków, ale turniej mógł poprawić wizerunek stacji – uważają eksperci

Radiostacje chcą wejść na wizję

Nadawcy radiowi planują wziąć udział w cyfryzacji. Pozwoli im to na wzbogacenie programu o materiały wideo

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama