Zmiana warty w AWR "Wprost"

Potwierdziły się informacje podane przez "Rz" na początku grudnia. Amadeusz Król zastąpił Marka Króla na stanowisku prezesa firmy

Agora od stycznia podnosi cenę „Gazety Wyborczej”

„Gazeta” to ostatni z czołówki opiniotwórczych dzienników, który zdecydował się na taki krok

Telewizje spuszczą nieco z tonu

W lutym znów zaczną rosnąć ceny reklam telewizyjnych. Z powodu spowolnienia gospodarczego podwyżki będą jednak niewielkie – twierdzą eksperci

Panasonic coraz bliżej kupna Sanyo

Przejęcie za 3 mld dol. Goldman Sachs przyjął ofertę kupna pakietu akcji Sanyo, którą złożył Panasonic

Fatalny październik tygodników

Największe tygodniki zamknęły październik ogromnymi spadkami sprzedaży w porównaniu z październikiem rok wcześniej - wynika z najnowszych danych ZKDP pokaz...

"Wyborcza" podrożeje od Nowego Roku

Od 2 stycznia cena "Gazety Wyborczej" wzrośnie do 1,8 zł (w prenumeracie teczkowej do 1,3 zł). Analitycy pozytywnie oceniają ruch Agory

TV Puls bez programów tematycznych

Poszukująca strategicznego inwestora Telewizja Puls zrezygnowała z uruchomienia kanałów tematycznych TV Puls Rozrywka HD i Puls News. Poinformowała o tym K...

Komornik w ”Harvard Business Review”

Komornik przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli zabezpieczył ponad 300 tys. zł majątku spółki wydającej magazyn ”Harvard Business Review Polska”

Bruksela zadowolona z podziału TP

Władze unii popierają plan UKE. Ostateczna decyzja o separacji funkcjonalnej TP zapadnie w Brukseli

Eksperci apelują o cyfryzację

Specjaliści zaapelowali do prezydenta i premiera o jak najszybsze stworzenie planu cyfryzacji telewizji naziemnej

Piąta sieć komórkowa coraz bliżej

Nowy operator telefonii komórkowej w Polsce powinien wystartować do końca przyszłego roku

Google porzuci Firefoxa?

Internetowy gigant konsekwentnie promuje Google Chrome. Przeglądarka Firefox, rozwijana przez Mozilla Foundation, którą Google wspomaga finansowo, przestał...

Platformy cyfrowe już niedługo prześcigną sieci kablowe

Do końca roku liczba abonentów platform cyfrowych w Polsce może wzrosnąć nawet do 4,5 mln. Platformy będą wtedy miały tyle samo klientów co kablówki

Internauto, pożycz sobie sam

Banki i pożyczkowe instytucje finansowe mają coraz większą konkurencję. Rośnie zainteresowanie pożyczkami społecznościowymi dostępnymi za pośrednictwem Int...

Ponad 100 mln zł na reklamę kinową w 2011 r.

Za trzy lata na reklamę w kinach w Polsce firmy wydadzą 104 mln zł – wynika z prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia.

Nasza-Klasa musi zacząć zarabiać

Portale społecznościowe – choć gromadzą miliony użytkowników – wciąż nie znalazły sposobu, jak wykorzystać finansowo swój potencjał

HDS wycofuje się z kolportażu

Firma przestanie dowozić prasę do większości obsługiwanych dotąd punktów. Skupi się na działalności handlowej. Prowadzi między innymi sieć salonów prasowyc...

Kryzys różowego króliczka

Grupa medialna Playboy Enterprises, wydawca znanej na całym świecie gazety dla mężczyzn zapowiada radykalne cięcia kosztów i zwolnienia pracowników. Firma...

Reklamie w sieci kryzys niestraszny

W 2011 roku polski rynek reklamy będzie wart ponad 10 mld zł. Najszybciej wciąż rozwijać się będzie Internet – twierdzą analitycy ZenithOptimedia. Stabilne...

Media zwalniają z powodu kryzysu

Firmy tną wydatki reklamowe. Odbija się to na kondycji wydawców. Tylko w tym roku pracę w branży w USA straciło 30 tys. osób. W Polsce zaczyna się to samo