Pod nową banderą
Stawia na globalną markę Orange. Zmiana marki ma poprawić rynkową sytuację spółki, którą kieruje od ponad dwóch lat. Liberalizacja rynku kosztowała TP już...
Spowolnienie omija kina
Polacy nie oszczędzają na oglądaniu filmów. W pierwszym kwartale tego roku odwiedzali kina częściej niż przed rokiem, dzięki czemu wpływy z biletów sięgnęł...
Mariaż radia z obrazem
Nawet kilkanaście ogólnopolskich stacji radiowych może pojawić się w eterze. Za kilka tygodni ruszą testy cyfrowego radia, które w przyszłości to umożliwi...
Public relations na zakręcie
Gospodarcze spowolnienie, które już przekłada się na spadek wydatków na reklamę, osłabi także polski rynek public relations - uważa agencja Liberty Group
Cyfrowa telewizja za 400 mln zł
Cztery firmy są zainteresowane obsługą techniczną cyfrowej telewizji – dowiedziała się „Rz”. Koszt infrastrukturalny projektu może sięgnąć 400 mln zł
Wyborcza podrożeje
Koncern mediowy Agora chce od piątku podnieść cenę Gazety Wyborczej z 1,8 złotego do 2 złotych. Wydania piątkowe i sobotnie podrożeją do 2,50 złotego