Radio przyciąga silniej niż TV
Polacy wciąż spędzają więcej czasu, słuchając Radia, niż oglądając telewizję. Co najmniej jednej stacji słuchały w ubiegłym roku 23 miliony Polaków – wynik...
Antena wygra z kablem?
Zamiast kilku stacji telewizyjnych każdy Polak będzie mógł odebrać ich nawet kilkadziesiąt. Ale stanie się tak najwcześniej za kilka lat
Europa walczy z piratami
Drastyczne kary dla internautów. Francja chce odcinać Internet osobom nielegalnie ściągającym pliki. Pomysł popiera Komisja Europejska, ale eurodeputowani...
Biznesowa porażka TVP
Telewizja polska jest najmniej efektywna spośród czołowych stacji. By zdobyć 1 proc. oglądalności, potrzebuje dwa razy więcej pracowników niż konkurenci
Bankructwo wiarygodności telewizji CNBC
Grupa polityków i ekonomistów wzywa dziennikarzy stacji CNBC do zachowania większego obiektywizmu i twardszej oceny liderów Wall Street. Telewizja CNBC zas...