Złoto dla Onowałowa

W konkursie KTR złotą statuetkę za całokształt otrzymała Kampania reklamowa Pomnik Onowałowa. Jej autor, agencja Change Integrated, dostał tytuł agencji ro...

Wydawcy bronią reklam

Apelują, by reklamy, np. pralek czy lodówek, nie musiały informować o zużyciu energii. Bo mogłoby to zniechęcić reklamodawców do prasy

Miliony klientów, zysków brak

Jak zarobić na wideo w sieci i nie stracić? Kilkaset milionów ludzi na całym świecie ogląda filmy w Internecie. Ale choć zainteresowanie jest ogromne, bizn...

Wydawcy przeciwko piractwu i legalizacji ukrytej reklamy

Izba Wydawców Prasy przyjęła wczoraj m.in. propozycje zmian w prawie autorskim, które mają chronić ich produkty przed piratami

W przyszłym roku wzrośnie sprzedaż netbooków

Sprzedaż komputerów przenośnych w 2010 r. sięgnie 200 mln sztuk. Jedną czwartą tej liczby, 50 mln urządzeń, stanowić będą netbooki, czyli niewielkie laptop...

Burda oskarża G+J Polska o plagiat

Spółka Burda Publishing Polska (grupa Burda wydaje w Polsce m.in. magazyny "In Style", "Top Gear" i "Elle") złożyła w sądzie koleżeńskim Izby Wydawców Pras...

TP na celowniku Komisji Europejskiej

Bruksela bada, czy operator nie ogranicza konkurencji. Postępowanie wyjaśniające to pokłosie zeszłorocznych nalotów na siedzibę spółki

Rząd douczy Polaków z cyfryzacji

Do końca maja mają być znane szczegóły kampanii informującej Polaków o starcie naziemnej telewizji cyfrowej

KE: TP na cenzurowanym za internet

Komisja Europejska rozpoczęła formalne postępowanie przeciwko Telekomunikacji Polskiej w sprawie podejrzenia o nadużywanie pozycji dominującej

Reklama
Reklama

Konkurencja wymusza obniżki

TP SA obniża ceny usług. Ma dziś często lepszą ofertę niż konkurenci

Wydawcy prasy będą zbierali tantiemy

Resort kultury zapewnił wydawców, że ich stowarzyszenie Repropol dostało licencję na zbiorowe zarządzanie prawami autorskimi

„Dziennik” i „Gazeta Prawna” razem?

Wydawcy „Dziennika” i „Gazety Prawnej” rozmawiają o zacieśnieniu współpracy – dowiedziała się „Rzeczpospolita”

Emeryci najbardziej nie cierpią reklam

Najbardziej alergicznie na reklamy reagują emeryci i renciści - wynika z najnowszych badań

Google i Nasza-Klasa wciąż królują

Różnice w popularności między portalami o2.pl, Interia.pl i Gazeta.pl są minimalne

Realne skutki wirtualnego kryzysu

Przez parę miesięcy tego roku łudziliśmy się nadzieją, że kryzys ominie branżę reklamową, oszczędzi media czerpiące gros przychodów z tego rynku. Nic z teg...

Konkurencja w telekomunikacji obniża ceny połączeń

Rywalizacja z operatorami alternatywnymi zmusiła TP SA do obniżki cen połączeń. Usługi operatora narodowego są dzisiaj często tańsze, niż usługi konkurentów

Od lipca tańsze smsy i internet w roamingu

Już w wakacje zapłacimy taniej za granicą za rozmowy, sms-y i korzystanie z Internetu za pośrednictwem telefonów komórkowych

Monitoring prasy pod kontrolą

Polski rynek płatnych przeglądów prasy może być już wart nawet 30 mln zł – oszacowali wydawcy. Z większości z nich gazety wciąż nie mają jednak żadnych wpł...

Polska liderem wśród internetowych fałszerzy

W 2008 r. powstało u nas najwięcej w Europie stron wyłudzających hasła. Większość witryn podszywała się pod strony banków

Reklama
Reklama