Złoto dla Onowałowa
W konkursie KTR złotą statuetkę za całokształt otrzymała Kampania reklamowa Pomnik Onowałowa. Jej autor, agencja Change Integrated, dostał tytuł agencji ro...
Wydawcy bronią reklam
Apelują, by reklamy, np. pralek czy lodówek, nie musiały informować o zużyciu energii. Bo mogłoby to zniechęcić reklamodawców do prasy
Miliony klientów, zysków brak
Jak zarobić na wideo w sieci i nie stracić? Kilkaset milionów ludzi na całym świecie ogląda filmy w Internecie. Ale choć zainteresowanie jest ogromne, bizn...
Burda oskarża G+J Polska o plagiat
Spółka Burda Publishing Polska (grupa Burda wydaje w Polsce m.in. magazyny "In Style", "Top Gear" i "Elle") złożyła w sądzie koleżeńskim Izby Wydawców Pras...
KE: TP na cenzurowanym za internet
Komisja Europejska rozpoczęła formalne postępowanie przeciwko Telekomunikacji Polskiej w sprawie podejrzenia o nadużywanie pozycji dominującej