Wydawnictwo Edipresse sprzedało dwutygodnik „Przekrój” krakowskiemu przedsiębiorcy Grzegorzowi Hajdarowiczowi. Kwoty transakcji nie ujawniono. Przedstawiciele należącej do Hajdarowicza grupy Gremi przyznają jednak, że tytuł nie był rentowny. – Ten rynek jest w trudnej sytuacji. Edipresse uznał, że nie ma już pomysłu na „Przekrój”. My przez najbliższe pół roku będziemy analizować możliwości, jakie daje nam tytuł, szukać synergii z innymi przedsięwzięciami grupy – powiedział doradca Gremi Jarosław Knap.

Zaznaczył, że grupa nie ma żadnych dalszych planów, jeżeli chodzi o inwestycje medialne. Grzegorz Hajdarowicz, znany w mediach jako producent filmowy, zajmuje się również inwestycjami w nieruchomości poprzez firmę Krakowskie Centrum Inwestycyjne.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za marzec „Przekrój” miał 75 tys. sprzedanych egzemplarzy. Jego nominalne przychody ze sprzedaży reklamy, bez uwzględnienia udzielanych rabatów, wyniosły 12,5 mln zł w pierwszym półroczu 2009. Dla porównania w tych samym okresie „Polityka” miała 147 tys. sprzedanych egzemplarzy i 44 mln wpływów ze sprzedaży reklamy.

W pierwszej połowie 2007 r. giełdowy Point Group kupił prawa do wydawania (znajdującego się w upadłości) tygodnika Ozon za ok. 300 – 330 tys. zł.