- Dziękujemy PMPG za zainteresowanie Telewizją Puls. Firma ta wykazała znaczne zaangażowanie, jednak nie zdecydowaliśmy się na kontynuację rozmów - powiedział prezes Dariusz Dąbski, który ma w telewizji 49 proc. udziałów (pozostałe 51 proc. należy do zakonu franciszkanów).
Telewizja podała, że prowadzi "zaawansowane rozmowy i negocjacje z innymi potencjalnymi partnerami".
Według mojej oceny, Platforma Mediowa Point Group była do dzisiaj najbardziej zaawansowanym w rozmowach potencjalnym inwestorem TV PULS. PMPG nigdy nie złożyła ostatecznej oferty na zakup TV PULS, bowiem złożenie wiążącej i ostatecznej oferty od początku warunkowaliśmy możliwością przeprowadzenia pełnego badania due dilligence spółki TV PULS. Dzisiejszy komunikat TV PULS odczytujemy jako informację, iż takiej możliwości nie ma - komentuje sprawę Michał M. Lisiecki, prezes PMPG SA.
PMPG wielokrotnie informowała o zainteresowaniu kupnem TV Puls. Spółka wyceniana na 238 mln zł była w tym roku gotowa przeznaczyć na przejęcia do 200 mln zł.