Audytor spółki zamieścił ją w raporcie z przeglądu sprawozdania półrocznego wydawcy "Machiny" i "Filmu".
PMPG wykazała w I połowie bieżącego roku 12,7 mln zł zysku netto, 15,69 mln zł zysku ze sprzedaży i 12,7 mln zł zysku operacyjnego przy 34,1 mln zł przychodów.
Przychody sporo odbiegają od połowy prognozowanych na cały 2009 rok wpływów (116,36 mln zł), ale wynik ze sprzedaży brutto to już ponad 50 proc. prognozy (mówi ona o 29,9 mln zł). Zysk operacyjny grupy powinien wynieść w całym 2009 r. 30,19 mln zł.
Point Group Financial Admobile to "spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa", utworzona przez PMPG w marcu tego roku. Platforma i jej firma zależna Media Point Group wniosły do niej znaki towarowe oraz prawa z tytułu rejestracji powiązanych z nimi tytułów o wartości 15,59 mln zł.
Ponieważ wartość tego majątku w bilansach właścicieli była dużo niższa (110 tys. zł), spółki wykazały w rachunku wyników dodatkowe przychody operacyjne. Gdyby PGFA podlegała konsolidacji te dodatkowe - papierowe - wpływy nie zostałyby uwidocznione.