Wielkie zamieszanie wokół cyfrowej telewizji

Cyfrowa telewizja naziemna w Polsce jest wciąż tylko testowana – twierdzi Urząd Komunikacji Elektronicznej. Zdaniem stacji telewizyjnych usługa działa kome...

Starlink: rynek reklamy skurczył się o 12 procent

Po trzech kwartałach wydatki na reklamę netto w Polsce wynosiły niecałe 4,83 mld zł

Nie będzie zmian w ITI

Rodziny głównych udziałowców zachowają obecne udziały w holdingu

Kosztowne wizytówki grup telewizyjnych

Polsat i TVN wciąż jeszcze dokładają do swoich stacji biznesowych

Biznes, czyli sztuka inwestycji

Ostatni autoryzowany wywiad z Janem Wejchertem, przedsiębiorcą, współzałożycielem grupy ITI

Odszedł biznesmen-wizjoner

Twórca grupy ITI i współzałożyciel telewizyjnej grupy TVN zmarł w piątkową noc w wieku 59 lat

Windows 7 szybko zdobywa polski rynek

Nowego Windowsa używa już 1,5 proc. polskich internautów – wynika z zestawienia Gemius Ranking za tydzień 19-25 października. Nowy system Microsoftu szybko...

"Wprost Light" zawieszony

AWR "Wprost" tłumaczy zawieszenie wydawania dwutygodnika sytuacją na polskim rynku reklamowym. Periodyk ukazuje się od końca maja

Rosną internetowe wpływy gazet za oceanem

W tym roku wciąż rosnące przychody amerykańskich gazet z działalności online sięgną 3,6 mld dol. i będą o prawie 6 proc. wyższe niż rok wcześniej – przewid...

Internetowa pogoń za krajami rozwiniętymi

Polsce trudno będzie dogonić kraje rozwinięte pod względem dostępu obywateli do szybkiego Internetu – wynika z raportu firmy doradczej AT Kearney

TVN zwiększy udziały w platformie „n”?

TVN może dokupić udziały w platformie cyfrowej „n”, żeby odciążyć grupę ITI – wynika z informacji „Rzeczpospolitej”

Powstanie baza artykułów

Międzynarodowa baza treści redakcyjnych ma ułatwić wymianę artykułów między wydawcami

Polski rynek broadbandu szybko nie dogoni OECD

Według firmy doradczej AT Kearney, w 2014 r. penetracja usług szerokopasmowego dostępu do internetu (liczba łączy na mieszkańca) w Polsce sięgnie maksymaln...

Wyższe przychody telewizji TVN

Według wstępnych szacunków skonsolidowane przychody grupy TVN w III kw. wzrosły do 428 mln zł z 354 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego

Prasa nie tylko w kiosku

Ruch chce razem z wydawcami stworzyć elektroniczną czytelnię prasy

„WSJ” w nowej europejskiej szacie

„The Wall Street Journal” ogłosił nową formułę swej europejskiej wersji i zaprzestanie druku w Londynie wydania amerykańskiego

Krucjata o jawne marże

Wydawcy chcą upublicznienia opłat kolporterskich

Triumf skuteczności

Grand Prix konkursu Effie trafiło do agencji PZL

Duet od reklamy

Kot Przybora i Iwo Zaniewski. Założyciele agencji reklamowej PZL, która wygrała kolejny konkurs. Tym razem reklamą banku

Kryzys odbije się na wynikach

TVN skorzysta jednak na osłabieniu euro, a Agora utrzyma wynik netto nad kreską dzięki cięciom kosztów – przewidują analitycy