Fed zareklamuje się w kinach

Rezerwa Federalna wyemituje w amerykańskich kinach serię spotów reklamowych, które mają poprawić słaby wizerunek instytucji. Pierwsza projekcja odbędzie si...

Trudniej o dotacje

Urzędnicy chcą ograniczyć dostęp do grantów dla firm na działalność internetową. Nowe, ostre kryteria mają wyłonić tylko najlepsze, najbardziej innowacyjne...

Za kopiowanie trzeba płacić

Komórki i aparaty cyfrowe mogą zostać obłożone 3-proc. opłatą na rzecz twórców i autorów

Nowa ustawa ma rozwiązać problemy z cyfryzacją telewizji

Projekt ustawy o cyfryzacji telewizji naziemnej może w tym tygodniu trafić do konsultacji społecznych

Multimedialne centrum rozrywki Telekomunikacji

France Telecom przedstawił nowe produkty i usługi. Niektóre z nich pojawią się w ofercie grupy TP

Są znów chętni na reklamy

Rynek reklamy w przyszłym roku nie będzie się już kurczyć – uważają analitycy pytani przez „Rz”

W sieci konkurencja też lepsza od monopolu

Takiej bitwy w świecie nowych technologii jeszcze nie było. Microsoft zaproponował medialnemu potentatowi News Corp. wycofanie z wyszukiwarki Google wszyst...

Bój gigantów o Internet

Microsoft jest gotów zapłacić, by odebrać Google' owi monopol na wyszukiwanie w sieci

Promocje w platformach w zamian za długie umowy

Tegoroczne promocje platform cyfrowych znów przyprawiają o zawrót głowy, choć sama branża zgadza się, że trend jest szkodliwy

Opłaty mogą zmienić rynek

Wprowadzanie opłat za artykuły w sieci pokaże, jaką wartość mają one dla czytelników

Reklama
Reklama

Wydawcy przeprowadzą kampanię w obronie swoich praw

Chcą uświadomić osobom kupującym przeglądy prasy, że wiele tzw. prasówek narusza interesy właścicieli gazet

Point Group planuje nową emisję

20 mln zł chce pozyskać z planowanej na I kwartał przyszłego roku nowej emisji akcji

Edukacja ekonomiczna: stawiam na media

Społeczeństwo obywatelskie rozumiejące podstawowe reguły ekonomii jest w miarę odporne na populizm

Pakiet telekomunikacyjny prawie gotowy

Parlament Europejski zdecyduje jutro o losie ustaw z pakietu telekomunikacyjnego, które mają umożliwić m.in. odcinanie internautom dostępu do sieci

Wielki sport za wielkie pieniądze

Producenci cyfrowych dekoderów już dziś liczą zyski z turnieju Euro 2012. Sport to cenna część telewizyjnego rynku

Tylko 80 proc. polityków jest obecnych w sieci

Co piąty polski parlamentarzysta nie ma swojej strony internetowej – wynika z badań serwisu nazwa.pl. Ale aż 8,3 proc. ma dwa adresy

Wydawcy na wojnie o swoje prawa

Wydawcy wytaczają procesy za bezprawne przedruki artykułów i prześwietlają firmy nielegalnie monitorujące prasę

Polsat ma kanał dla przedszkolaków

Polsat został partnerem kierowanego do przedszkolaków satelitarnego kanału JimJam

Szkodliwe obniżki

Telewizje zepsuły rynek reklamy – twierdzą analitycy

Brak ustaw i rozporządzeń utrudnia cyfryzację telewizji

Wczorajsze posiedzenie sejmowych komisji nie dało nadawcom nadziei na szybkie rozwiązanie problemu z wdrażaniem cyfrowej telewizji naziemnej

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama