Zakupy.com przeszły w 2009 r. gruntowną metamorfozę. Spółka wchodziła na alternatywny rynek jako platforma zrzeszająca kilka sklepów internetowych. Biznes nie był rentowny dlatego Zakupy.com zdecydowały o zmianie profilu. Sprzedały część sklepów. Resztę przeniosły do spółki zależnej Ecommerce Partner, która wkrótce również zmieni właściciela. Wartość transakcji ma sięgnąć 2 mln zł.

Nowym pomysłem na biznes jest przygotowywanie i obsługa programów lojalnościowych na bazie własnego systemu informatycznego. Usługi prowadzone są poprzez spółkę B2B Partner. Zostały pozytywnie przyjęte przez rynek. Dlatego Zakupy.com i B2B Partner (dane tej firmy nie były do tej pory konsolidowane) wyraźnie poprawiły wyniki finansowe w IV kwartale i całym 2009 r.

Bieżący, jak wynika z opublikowanych prognoz, ma być jeszcze lepszy. Zakupy.com chcą zarobić 0,57 mln zł przy 3,9 mln zł przychodów. W poprzednim roku było to odpowiednio: minus 0,87 mln zł i 6,74 mln zł. Jeszcze lepsze rezultaty ma osiągnąć B2B Partner. Sprzedaż wyniesie 9,5 mln zł a zysk netto 125 tys. zł. W zeszłym roku firma miała 4,1 mln zł przychodów i prawie 70 tys. zł zysku netto.