Pakiet telekomunikacyjny prawie gotowy

Parlament Europejski zdecyduje jutro o losie ustaw z pakietu telekomunikacyjnego, które mają umożliwić m.in. odcinanie internautom dostępu do sieci

Wielki sport za wielkie pieniądze

Producenci cyfrowych dekoderów już dziś liczą zyski z turnieju Euro 2012. Sport to cenna część telewizyjnego rynku

Tylko 80 proc. polityków jest obecnych w sieci

Co piąty polski parlamentarzysta nie ma swojej strony internetowej – wynika z badań serwisu nazwa.pl. Ale aż 8,3 proc. ma dwa adresy

Wydawcy na wojnie o swoje prawa

Wydawcy wytaczają procesy za bezprawne przedruki artykułów i prześwietlają firmy nielegalnie monitorujące prasę

Polsat ma kanał dla przedszkolaków

Polsat został partnerem kierowanego do przedszkolaków satelitarnego kanału JimJam

Szkodliwe obniżki

Telewizje zepsuły rynek reklamy – twierdzą analitycy

Brak ustaw i rozporządzeń utrudnia cyfryzację telewizji

Wczorajsze posiedzenie sejmowych komisji nie dało nadawcom nadziei na szybkie rozwiązanie problemu z wdrażaniem cyfrowej telewizji naziemnej

Telewizje mocno tną koszty

Stacje ograniczają wydatki na seriale i programy z udziałem gwiazd. Cierpią na tym przychody producentów

Kariera od zera

Tomasz Kurzewski. Założona przez niego ATM Grupa liczy na nowe wpływy z produkcji dla Internetu i komórek

Wciąż spada sprzedaż tygodników

Po trzech kwartałach łączna średnia sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii spadła do 956,2 tys. egz.

Reklama
Reklama

Ruch walczy o wyższą rentowność

Spółka interesuje się kupnem salonów Kolportera. Projekt deweloperski został wstrzymany z powodu kryzysu

Internauci zapłacą za informacje, ale niewiele

Zaskakująco wielu internautów chce płacić za dostęp do wiadomości w sieci. Jednak sumy, które byliby skłonni wydawać, są tak małe, że ich wpływ na przychod...

W polskim Internecie jest potencjał innowacji

Choć firmy internetowe nie oparły się kryzysowi, to właśnie w nich rodzi się większość polskich innowacji

Cyfrowa przyszłość wydawców gazet

Oprócz oczywistej działalności w Internecie wydawcy coraz intensywniej rozwijają serwisy dla użytkowników komórek

Sądny tydzień dla Techmeksu

Spółka rozpoczęła cykl spotkań z głównymi wierzycielami, na których przedstawia swoje propozycje układowe

Przełom w cyfryzacji telewizji?

W piątek TVP ogłosiła przetarg na technicznego operatora swoich cyfrowych kanałów i zapowiedziała, że nie wyklucza rozszerzenia uprawnień wybranej w przeta...

NBP: Ziomecki poprowadzi serwis o makroekonomii

Narodowy Bank Polski uruchomił serwis internetowy obserwatorfinansowy.pl, poświęcony dyskusji na temat makroekonomii

Wielkie wytwórnie w Internecie

Filmy, które można odpłatnie obejrzeć w sieci, będą konkurować o widzów z płatnymi telewizjami

TVN sprzedaje obligacje

Łączna nominalna wartość obligacji senior notes, które TVN zamierza wyemitować, by spłacić dotychczasowe zadłużenie i zwiększyć płynność, wyniesie 405 mln...

Rynek reklamy skurczy się o jedną siódmą

W całym 2009 roku wydatki reklamowe w polskich mediach spadną o 14,6 proc. – szacują analitycy z CR Media Consulting

Reklama
Reklama