Świstak.pl stał się tym samym wiceliderem polskiego rynku aukcyjnego, na którym zdecydowanie prowadzi Allegro.pl. Najmłodszy gracz na rynku wartym kilka miliardów złotych szybko poprawia wyniki - jeszcze rok temu liczba aukcji oscylowała w przedziale 310-380 tys.

- Ponad rok temu opracowaliśmy strategię, która pozwoliła nam na koniec roku 2009 podwoić ilość aukcji na naszym serwisie w stosunku do roku 2008 - mówi Piotr Szymczak, product manager z Świstak.pl - Dynamika rozwoju naszego serwisu rośnie z miesiąca na miesiąc i sądzimy, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy ponownie podwoimy ilość produktów oferowanych na naszej stronie - dodaje.

Jak zapowiada firma w najbliższym czasie uruchomiona zostanie także mobilna wersja serwisu Świstak.pl. Dzięki niej posiadacze telefonów komórkowych z dostępem do Internetu będą mogli w każdej chwili śledzić wybrane przedmioty oraz dodawać nowe aukcje. Poszerzenie usług o platformę mobilną będzie dla serwisu Świstak.pl kolejnym krokiem w zwiększaniu udziału na rynku serwisów aukcyjnych.