Barnes & Noble łączy siły z Microsoftem

We współpracy z Microsoftem powstanie nowy oddział Barnes & Noble zajmujący się cyfrowymi interesami firmy sprzedającej książki

Szykuje się wysyp gwiazdorskich kampanii

Celebryta w reklamie zwiększa jej efektywność nawet o 20 proc. Nic więc dziwnego, że firmy tak chętnie sięgają po znane twarze, także z zagranicy

Celebryci wypierają herosów

Rozmowa dla „Rzeczpospolitej” z Piotrem Siudą, socjologiem z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Amazon chce drukować książki na żądanie

Amazon wywołał poruszenie wśród wydawców planami druku książek na żądanie. Pozytywnie zaskoczył rynek wynikami finansowymi w pierwszym kwartale.

Prywatne sprawy Solorza bez wpływu na spółki

Właściciel grupy Polsat rozstaje się z żoną. Nie będzie to jednak miało wpływu na jego spółki, szczególnie te giełdowe

Prześladowcy w Internecie

Internetowe prześladowanie dzieci i dorosłych, w dobie popularności portali społecznościowych, stało się łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej - wynika z r...

Boom na tanie tablety trwa

Internetowa księgarnia Legimi w tydzień sprzedała wszystkie wprowadzone do sprzedaży 16 kwietnia tablety Dante (kosztowały 399 zł).

Widzowie piratują w Internecie

Prawie 100 wniosków o ściganie piratów złożyło już w tym roku stowarzyszenie Sygnał

Facebook odkupuje patenty od Microsoftu

Największy na świecie serwis społecznościowy kupi patenty AOLa za 550 mln dolarów. To kolejny epizod trwającej w branży wojny patentowej

Nowe instrumenty pomocne w e-handlu

Precyzja dotarcia do klienta oraz niższe koszty kampanii internecie to marzenie każdej firmy. Teraz jest ono możliwe do spełnienia dzięki nowym technologio...

Reklama
Reklama

Facebook: przychody w górę, ale zysk w dół

Portal społecznościowy, który szykuje się do debiutu, zaprezentował swoje wyniki za pierwszy kwartał bieżącego roku. Firma w I kwartale tego roku zarobiła...

Bruksela wstrzymała dotację na e-administrację

Komisja Europejska wstrzymała wypłaty na budowę e-administracji. To m.in. efekt zarzutów o korupcję

Marquard pracuje nad polskim “Harper’s Bazaar”

Do wydawania luksusowego miesięcznika przymierza się Marquard. Start jest możliwy w tym roku

Kindle w Polsce: 50 sztuk dziennie

Od stycznia do marca Polacy kupili na Allegro 4,5 tys. e-czytników firmy Amazon, za które zapłacili około 2 mln zł

Między Googlem a Applem

Rozmowa dla „Rzeczpospolitej” z Przemysławem Pająkiem redaktorem naczelnym portalu Spider’s Web

Programy na smartfony atutem polskim programistom

Polski rynek mobilnych aplikacji jest w fazie szybkiego rozwoju: nasi programiści wygrywają konkursy i łatwo pozyskują inwestorów

Strategiczna premiera City Interactive w III kwartale

Trwa wielki po­je­dy­nek producentów o to, kto stwo­rzy naj­po­pu­lar­niej­szą pol­ską grę w hi­sto­rii

TVP spodziewa się straty

Publiczny nadawca zaapelował do ministra finansów i Skarbu Państwa o zajęcie się problemem topniejących wpływów z abonamentu

Igrzyska rozkręcają społecznościowy marketing

Igrzyska Olimpijskie w Londynie będą pierwszymi, w czasie których firmy na wielką skalę użyją portali społecznościowych do swojej promocji

Sprzedaż tygodników w lutym

Po roku ukazywania się sprzedaż tytułu wzrosła o jedną piątą. Dzięki takiej dynamice i wzrostowi wyniku „Newsweeka" segment tygodników był stabilny

Reklama
Reklama