Firmy ufundowały Polsce logo: czerwona sprężynę

Przez dwa tygodnie Polacy mogą głosować na najlepszą ich zdaniem wersję nowego logotypu Polski zamówionego przez stworzoną w tym celu fundację

Nowy multiples jednak nie tylko dla TVP

Po sprzeciwie stacji komercyjnych Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rezygnuje z pomysłu oddania nowego pakietu cyfrowych stacji naziemnych TVP. We wtorek...

"Prawo do zapomnienia" niełatwe od wyegzekwowania od Google

Zaledwie 42 proc. skierowanych do Google próśb o uszanowanie "prawa do zapomnienia" załatwianych jest pozytywnie – poinformowały władze spółki. Chodzi o el...

Przemoc w serwisach VoD nie dla dzieci

Branża stworzyła kodeks dobrych praktyk, w którym podane jest, jak będzie chronić dzieci przed scenami przemocy i seksu w filmach i serialach dla dorosłych...

Błąd w Nielsen Media Research

Amerykańska firma badająca oglądalność programów tv wykryła w swej bazie danych błąd, który mógł wypaczyć oceny w ostatnich kilku miesiącach

Kolejne nagrody dla Polaków na festiwalu Golden Drum

W piątek polskie agencje dostały dwie statuetki Złotych Bębnów i sześć srebrnych na festiwalu reklamowym Golden Drum.

Internet nie odciągnął dzieci od telewizorów

Mali widzowie coraz dłużej oglądają i telewizję, i wideo w sieci.

3657 linków usunęło Google z wyników wyszukiwania po prośbach z Polski

3657 linków zostało usuniętych od 29 maja br. z wyników wyszukiwania przez Google po prośbach z Polski. Wnioskowano o usunięcie 14 586 linków. W sumie z UE...

Disco polo wróciło na salony i ekrany

Popularność tej muzyki swego czasu spadła. Ale teraz znów przekonują się do niej największe media.

Edipresse rusza z nowym miesięcznikiem

W piątek na rynku pojawi się miesięcznik „Uroda życia” wydawnictwa Edipresse Polska (wydawca m.in. „Vivy!”, „Party” i „Przyjaciółki”). Ma walczyć o pozycję...

Spadek sprzedaży agzet w sierpniu

W sierpniu tylko „Super Express” zanotował wzrost sprzedaży w kioskach. Na drugim biegunie był „Dziennik Gazeta Prawna”, z aż 38,5-proc. spadkiem.

Polacy z nagrodami na festiwalu Golden Drum

Polskie agencje dostały już dwa grand prix, sześć Złotych Bębnów i dwa srebrne na festiwalu reklamowym Golden Drum trwającym od wtorku w słoweńskim Portoro...

Czujniki trafią pod strzechy

Za trzy lata ze smartfonów wykorzystujących mechanizmy rozpoznawania głosu, twarzy, tęczówki oka czy linii papilarnych będzie korzystać na świecie prawie p...

Telekomy znalazły nowe źródło przychodów

Wielcy nadawcy nie są przekonani do udostępniania produkcji swoich stacji w sieci niezależnie od pakietów płatnej TV.

BBC ruszy w Polsce z nowymi kanałami

W planach na przyszły rok jest uruchomienie tu stacji BBC Brit, BBC First i BBC Earth.

Branża liczy na odcinanie pirackich stron, nie na karanie internautów

Firmy nieświadomie pośredniczące w dostępie do pirackich treści w sieci coraz chętniej współpracują z właścicielami kradzionych materiałów – przyznają nada...

Time Warner zwolni 1475 pracowników

Amerykański koncern medialny Time Warner, który posiada m. in. sieć telewizji informacyjnej CNN, zwolni 1475 pracowników, tzn. 10 proc.ich łącznej liczby -...

Nagrodzono najskuteczniejsze kampanie reklamowe

Jury tegorocznego konkursu Effie najwyższymi laurami – Grand Prix – uhonorowało kampanię banku PKO BP. Przyznano też sześć złotych nagród.

Jak zaistnieć w chińskiej sieci?

Rządowe ultimatum w HK zostało spełnione i urzędnicy mogli od poniedziałkowego ranka wrócić do odblokowanych biur. Rewolucja jednak wciąż wisi w powietrzu...

A+E Networks uruchamia w Polsce dwie nowe stacje

29 października ruszy kanał H2, w listopadzie dołączy do niego Lifetime – podano.Obie stacje będą nadawać w HD.