„Rzeczpospolita” liderem e-sprzedaży

W grudniu tytuł sprzedawał każdego dnia średnio 9,1 tys. e-wydań. To ponad dwukrotnie więcej niż rok wcześniej i najwięcej wśród wszystkich ogólnopolskich gazet. Najszybciej rosła sprzedaż e-wydań „Parkietu".

Aktualizacja: 04.02.2015 11:37 Publikacja: 04.02.2015 11:28

„Rzeczpospolita” liderem e-sprzedaży

Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur

W grudniu łączna sprzedaż elektronicznych wydań „Dziennika Gazety Prawnej", „Faktu", „Gazety Wyborczej", „ Parkietu", „Pulsu Biznesu" i „Rzeczpospolitej" sięgnęła 25,2 tys. egz. i była aż o 36 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań.

Najwięcej elektronicznych wydań sprzedawała „Rzeczpospolita": 9,13 tys. (przy 4,19 tys. rok wcześniej). Kolejny był „Dziennik" z 9,03 tys. egz., wynikiem niższym niż rok wcześniej o 3,9 proc. „Puls Biznesu" sprzedawał 2,49 tys. (wzrost o 6 proc.), a „Gazeta Wyborcza": 2,19 tys. egz. (wzrost o 16,8 proc.). Największy wzrost sprzedaży e-wydań odnotował piszący o giełdzie „Parkiet". Jego grudniowy wynik to 2,13 tys. egz., choć rok temu sięgał jeszcze 499 egz. Najmniej e-wydań sprzedaje bulwarowy „Fakt": 245 egz. (wzrost o 10,4 proc.), a konkurencyjny „Super Express" nie ma ich wcale".

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie