Reklama
Rozwiń
Reklama

„Rzeczpospolita” liderem e-sprzedaży

W grudniu tytuł sprzedawał każdego dnia średnio 9,1 tys. e-wydań. To ponad dwukrotnie więcej niż rok wcześniej i najwięcej wśród wszystkich ogólnopolskich gazet. Najszybciej rosła sprzedaż e-wydań „Parkietu".

Aktualizacja: 04.02.2015 11:37 Publikacja: 04.02.2015 11:28

„Rzeczpospolita” liderem e-sprzedaży

Foto: Fotorzepa/Franciszek Mazur

W grudniu łączna sprzedaż elektronicznych wydań „Dziennika Gazety Prawnej", „Faktu", „Gazety Wyborczej", „ Parkietu", „Pulsu Biznesu" i „Rzeczpospolitej" sięgnęła 25,2 tys. egz. i była aż o 36 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań.

Najwięcej elektronicznych wydań sprzedawała „Rzeczpospolita": 9,13 tys. (przy 4,19 tys. rok wcześniej). Kolejny był „Dziennik" z 9,03 tys. egz., wynikiem niższym niż rok wcześniej o 3,9 proc. „Puls Biznesu" sprzedawał 2,49 tys. (wzrost o 6 proc.), a „Gazeta Wyborcza": 2,19 tys. egz. (wzrost o 16,8 proc.). Największy wzrost sprzedaży e-wydań odnotował piszący o giełdzie „Parkiet". Jego grudniowy wynik to 2,13 tys. egz., choć rok temu sięgał jeszcze 499 egz. Najmniej e-wydań sprzedaje bulwarowy „Fakt": 245 egz. (wzrost o 10,4 proc.), a konkurencyjny „Super Express" nie ma ich wcale".

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama