Najdroższe bilety w historii Super Bowl: 6,5 tys. dol. za sztukę

Podczas niedzielnej transmisji telewizyjnej finału rozgrywek futbolu amerykańskiego między New England Patriots a Seattle Seahawks padnie rekord.

Publikacja: 28.01.2015 09:41

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

Foto: Bloomberg

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

To o pół miliona dolarów więcej niż pół roku temu. Telewizja NBC, która ma tegoroczne prawa do transmisji, sprzedała większość spotów jeszcze przed wyłonieniem finalistów rozgrywek National Football League. Ostatnie wolne miejsca zostaną wykupione w tym tygodniu – zapewnia stacja.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć