Reklama
Rozwiń
Reklama

Najdroższe bilety w historii Super Bowl: 6,5 tys. dol. za sztukę

Podczas niedzielnej transmisji telewizyjnej finału rozgrywek futbolu amerykańskiego między New England Patriots a Seattle Seahawks padnie rekord.

Publikacja: 28.01.2015 09:41

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

Foto: Bloomberg

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

To o pół miliona dolarów więcej niż pół roku temu. Telewizja NBC, która ma tegoroczne prawa do transmisji, sprzedała większość spotów jeszcze przed wyłonieniem finalistów rozgrywek National Football League. Ostatnie wolne miejsca zostaną wykupione w tym tygodniu – zapewnia stacja.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama