Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.01.2015 09:41 Publikacja: 28.01.2015 09:41
Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.
Foto: Bloomberg
Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.
To o pół miliona dolarów więcej niż pół roku temu. Telewizja NBC, która ma tegoroczne prawa do transmisji, sprzedała większość spotów jeszcze przed wyłonieniem finalistów rozgrywek National Football League. Ostatnie wolne miejsca zostaną wykupione w tym tygodniu – zapewnia stacja.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas