Reklama
Rozwiń

Najdroższe bilety w historii Super Bowl: 6,5 tys. dol. za sztukę

Podczas niedzielnej transmisji telewizyjnej finału rozgrywek futbolu amerykańskiego między New England Patriots a Seattle Seahawks padnie rekord.

Publikacja: 28.01.2015 09:41

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

Foto: Bloomberg

Ogłoszeniodawcy na 30-sekundowy spot będą musieli wydać aż 4,5 miliona dolarów.

To o pół miliona dolarów więcej niż pół roku temu. Telewizja NBC, która ma tegoroczne prawa do transmisji, sprzedała większość spotów jeszcze przed wyłonieniem finalistów rozgrywek National Football League. Ostatnie wolne miejsca zostaną wykupione w tym tygodniu – zapewnia stacja.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji