E-wsparcie rodem spod Wawelu
                            
        
        
                            Małopolska przedsiębiorczość nie przestaje zadziwiać. To dzięki niej Kraków wdarł się do start-upowej czołówki kraju. A teraz podbija scenę crowdfundingową.
                    
     
     
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                            
    
    
                            
                
            
                                    Nie będzie ucieczki od reklamy
                            
        
        
                            Więcej niż kiedykolwiek znaczą dziś w reklamie wartości „starego świata" – wciąż trzeba mieć na kampanię dobry pomysł i umieć dobrze go opowiedzieć – mówi...
                    
     
     
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                            
    
    
                            
                
            
                                    Algorytmy rządzą reklamą
                            
        
        
                            Reklamodawcy coraz precyzyjniej mogą docierać do pożądanych użytkowników internetu. Już 89 proc. firm korzysta z automatyzacji.
                    
     
     
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                            
    
    
                            
                
            
                                    Multimedialna transformacja GBC
                            
        
        
                            Wydawca „Rzeczpospolitej" i Gazety Giełdy „Parkiet" stawia na nowe kanały komunikacji z czytelnikami. Dzięki internetowi i treściom wideo spółka otwiera no...
                    
     
     
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                            
    
    
                            
                
            
                                    Czego boi się Internet?
                            
        
        
                            Kradzież hasła połączone z przejęciem kontroli nad kontem i szkodliwe oprogramowanie to dwa główne zagrożenia, jakich obawiają się użytkownicy Internetu.