Trzęsienie ziemi w "LA Times", wydawca obniża prognozy

"Los Angeles Times" i "San Diego Union-Tribune" – to dwa kolejne amerykańskie dzienniki, które znalazły się w poważnych tarapatach finansowych. Ich wydawca...

CI Games: więcej reklamy Sniper 3: Ghost Warrior

Polski producent gier szykuje mocne uderzenie marketingowe dla swojej nowej gry Sniper 3: Ghost Warrior. Jej premiera zapowiadana jest na połowę przyszłego...

Groupon będzie zwalniał

W ciągu roku internetowy koncern zmniejszy zatrudnienie o 1,1 tys. osób - głównie poza USA

T-Bull chce po Top Speed stworzyć grę snajperską

Wrocławskie studio T-Bull rozpoczęło prace nad kolejną grą. Po sukcesie ich ostatniej produkcji – mobilnych wyścigów Top Speed, które lada chwila osiągną p...

Deezer wchodzi na giełdę

Francuski serwis muzyczny Deezer chce wyjść z cienia największego konkurenta Spotify. Pomóc ma mu w tym debiut na giełdzie w Paryżu.

Cyfrowy Polsat refinansuje zadłużenie

W wyniku tej operacji Cyfrowy dostanie 1,5 mld zł w ramach kredytu terminowego i rewolwingowego, a Polkomtel, który zawarł osobne umowy - 11 mld zł mld zł.

Carat obniża prognozy dla światowej reklamy

Dom mediowy Carat obniżył prognozy światowych wydatków na reklamę. Aktualne szacunki głoszą, że w tym roku wzrosną one o 4,0 proc. do 529 mld dol.

Agora złożyła wnioski o cztery kanały telewizyjne

Mediowa grupa złożyła aż cztery wnioski koncesyjne na nowe kanały naziemnej telewizji, jakich Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oczekuje w nowym pakiecie...

O mediach na Pomorzu

W dniach 9 oraz 10 października 2015 r. odbędzie się Międzynarodowa Konferencja Naukowa Media - Biznes - Kultura.

Przynajmniej osiem firm złożyło wnioski o nowe telewizje kanały naziemne

Wśród firm, które będą rywalizować o cztery miejsca na nowym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej są Kino Polska TV, Polsat, TV Puls, Discovery, spółk...

Apple przejął kartograficzny start-up

Apple Inc. postanowił przejąć start-upową firmę technologiczną Mapsense, która zajmuje się analizowaniem danych dotyczących położenia geograficznego i nawi...

Najwięcej skarg na reklamy pogrywające strachem

Aż 29 proc. wszystkich ubiegłorocznych skarg na reklamy dotyczyło tych kampanii, które posługiwały się strachem, niewiele mniej uwag – 28 proc. – wpłynęło...

Internautów w Polsce będzie przybywać powoli

Pod koniec tego roku będziemy mieć 23,3 mln osób korzystających z sieci.

Polskie kino z lekką zadyszką

Sprzedaż biletów w Polsce rośnie prawie najszybciej w Europie. Inne kraje przebijają nas jednak liczbą lokalnych produkcji w przeliczeniu na widzów.

E-sport: od zera do milionera

Zatłoczone hale sportowe, wielkie pieniądze, agenci, grupki gorących fanek... Oto scena zawodowych graczy komputerowych.

Zmiany na szczycie Edipresse Polska

Po ponad 20 latach kierowania Edipresse Polska (wydawca „Vivy!", „Przyjaciółki, „Urody" czy „Party") prezes Zbigniew Napierała od nowego roku zostanie prze...

Kolejna prognoza dla reklamy w dół

Dopiero co skorygował swoją w dół ZenithOptimedia Group, teraz to samo robi eMarketer. Aktualne szacunki mówią, że na koniec roku globalny rynek dobije do...

Altice wydaje miliardy dolarów

Francuski operator telekomunikacyjny Altice kupił za 17,7 mld dol. czwartego największego operatora kablowego w USA – Cablevision.

Wirtualna Polska znowu na zakupach

Tym razem z puli zebranej w czasie debiutu giełdowego WPH kupiła porównywarki Finansowysupermarket.pl i jedenwniosek.pl. Zapłaciła za nie łącznie 12,5 mln zł.

Lekki spadek prognoz dla światowej reklamy

W tym roku na reklamę powędrują na świecie 554 mld dol. – przewiduje dom mediowy ZenithOptimedia