Aktualizacja: 08.01.2016 12:58 Publikacja: 08.01.2016 11:21
Foto: Bloomberg
Każdego miesiąca korzysta z niej 800 milionów ludzi na całym świecie. W ciągu roku podwojona została liczba wiadomości wysłanych do firm na Facebooku.
David Marcus, wiceprezes działu produktów komunikacyjnych w Facebooku, zapewnia, że Messenger jest dziś już drugą najpopularniejszą aplikacją wszechczasów na system iOS. Wyprzedza ją tylko Facebook. W perspektywie roku 2016, Marcus przewiduje spadek znaczenia wiadomości tekstowych i SMS-ów na rzecz bogatszych form komunikacji, które zapewnia Messenger. Uważa również, że zwiększy się liczba marek wykorzystujących Messengera jako kanał sprzedaży, indywidualnej obsługi klienta oraz ciągłych innowacji, takich jak testowany wirtualny asystent M.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas