Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix w końcu dotarł do Polski

Internetowy serwis nie przyciągnie od razu milionów klientów. Ale może mocno zmienić nasz rynek wideo.

Publikacja: 07.01.2016 21:00

Netflix w końcu dotarł do Polski

Foto: Bloomberg

Ekspansja na polski rynek to część szeroko zakrojonego planu podboju świata, jaki z rozmachem ogłosił na branżowych targach CES w Las Vegas Reed Hastings, szef Netflixa. Wczoraj w nocy polskiego czasu ta największa na świecie platforma pozwalająca oglądać filmy i seriale przez internet ruszyła jednocześnie w ponad 130 nowych krajach (dotąd działała w 60), w tym w Indiach, Singapurze, Korei Południowej, Rosji i Polsce. Poza jej zasięgiem pozostają dziś jeszcze Chiny, Korea Północna, Krym i Syria.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama