Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.01.2016 16:56 Publikacja: 07.01.2016 15:44
Foto: Bloomberg
Z wcześniejszych badań wynika z kolei iż jeszcze większa grupa po ponad 30 proc. nie miała żadnego kontaktu z internetem. Choć są państwa które mają pod tym względem jeszcze gorsze wyniki to jednak w przypadku Polski niepokojące jest iż wskaźniki cyfrowego wykluczenia w zasadzie się zatrzymały. W 2015 r. ich liczba spadła jedynie o 1 pkt. proc.
Eurostat nie podaje profilu wiekowego osób nie korzystających z nowych technologii, ale z innych badań wynika wprost iż są to głównie osoby starsze. MillwardBrown w raporcie Nettrack za okres lipiec-wrzesień 2015 r. podaje, że tylko 9 proc. osób w wieku ponad 60 lat korzysta z sieci. - Obecnie używanie Internetu w Polsce utrzymuje się na stabilnym poziomie nieco ponad 76 proc., co stanowi zbliżony wynik do fali z początku roku 2015 – wyjaśnia rzecznik firmy Kuba Antoszewski.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jedno z najbardziej cenionych w Polsce źródeł informacji o rynkach finanso...
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas