Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski

Rynek gogli, akcesoriów i aplikacji VR rośnie jak na drożdżach. To szansa również dla producentów gier.

Publikacja: 04.01.2016 21:00

Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Spółka The Farm 51 chce być beneficjentem szybko rosnącego segmentu wirtualnej rzeczywistości (VR). Dlatego wydzieliła Reality 51, zespół zajmujący się tego typu aplikacjami. – Uważamy, że warto podjąć ryzyko ich tworzenia, zanim potencjał rynku zostanie zweryfikowany przez konsumentów, a nie przez prognozy ośrodków badawczych – podkreśla Łukasz Rosiński, wiceprezes firmy. Jego zdaniem taka weryfikacja nastąpi pod koniec 2016 r., czyli w okresie pół roku do roku po premierach finalnych urządzeń HTC i Oculus oraz zapewne kolejnej wersji Samsung Gear VR dedykowanej Samsungowi Galaxy S7.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie