Reklama
Rozwiń
Reklama

Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski

Rynek gogli, akcesoriów i aplikacji VR rośnie jak na drożdżach. To szansa również dla producentów gier.

Publikacja: 04.01.2016 21:00

Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Spółka The Farm 51 chce być beneficjentem szybko rosnącego segmentu wirtualnej rzeczywistości (VR). Dlatego wydzieliła Reality 51, zespół zajmujący się tego typu aplikacjami. – Uważamy, że warto podjąć ryzyko ich tworzenia, zanim potencjał rynku zostanie zweryfikowany przez konsumentów, a nie przez prognozy ośrodków badawczych – podkreśla Łukasz Rosiński, wiceprezes firmy. Jego zdaniem taka weryfikacja nastąpi pod koniec 2016 r., czyli w okresie pół roku do roku po premierach finalnych urządzeń HTC i Oculus oraz zapewne kolejnej wersji Samsung Gear VR dedykowanej Samsungowi Galaxy S7.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama