Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski

Rynek gogli, akcesoriów i aplikacji VR rośnie jak na drożdżach. To szansa również dla producentów gier.

Publikacja: 04.01.2016 21:00

Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Spółka The Farm 51 chce być beneficjentem szybko rosnącego segmentu wirtualnej rzeczywistości (VR). Dlatego wydzieliła Reality 51, zespół zajmujący się tego typu aplikacjami. – Uważamy, że warto podjąć ryzyko ich tworzenia, zanim potencjał rynku zostanie zweryfikowany przez konsumentów, a nie przez prognozy ośrodków badawczych – podkreśla Łukasz Rosiński, wiceprezes firmy. Jego zdaniem taka weryfikacja nastąpi pod koniec 2016 r., czyli w okresie pół roku do roku po premierach finalnych urządzeń HTC i Oculus oraz zapewne kolejnej wersji Samsung Gear VR dedykowanej Samsungowi Galaxy S7.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem