Reklama

Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski

Rynek gogli, akcesoriów i aplikacji VR rośnie jak na drożdżach. To szansa również dla producentów gier.

Publikacja: 04.01.2016 21:00

Więcej firm dostrzega, że wirtualna rzeczywistość jest szansą na realne zyski

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Spółka The Farm 51 chce być beneficjentem szybko rosnącego segmentu wirtualnej rzeczywistości (VR). Dlatego wydzieliła Reality 51, zespół zajmujący się tego typu aplikacjami. – Uważamy, że warto podjąć ryzyko ich tworzenia, zanim potencjał rynku zostanie zweryfikowany przez konsumentów, a nie przez prognozy ośrodków badawczych – podkreśla Łukasz Rosiński, wiceprezes firmy. Jego zdaniem taka weryfikacja nastąpi pod koniec 2016 r., czyli w okresie pół roku do roku po premierach finalnych urządzeń HTC i Oculus oraz zapewne kolejnej wersji Samsung Gear VR dedykowanej Samsungowi Galaxy S7.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama