Czy Netflix wywoła rewolucję

Nawet jeśli serwis, jak szacują eksperci, nie zyska w pierwszym roku więcej niż 150 tys. klientów, jego start jest dla branży wyzwaniem i może wpłynąć na kształt całego rynku wideo w sieci.

Publikacja: 07.01.2016 21:00

Czy Netflix wywoła rewolucję

Foto: Bloomberg

Netflix ruszył w Polsce tak, jak kilka lat temu zrobił to iTunes Store – bez kampanii reklamowej, w dodatku w nocy naszego czasu. Nie oferuje polskiej wersji językowej swoich programów ani archiwalnych odcinków „House of cards" (ma do nich u nas prawa nc+), kosztuje – jak na polskie warunki – całkiem sporo (przynajmniej 7,99 euro miesięcznie). A mimo to jego start od razu wywołał w internecie prawdziwy wstrząs.

Polscy nadawcy mocni własnymi produkcjami

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem