Reklama
Rozwiń

Czy Netflix wywoła rewolucję

Nawet jeśli serwis, jak szacują eksperci, nie zyska w pierwszym roku więcej niż 150 tys. klientów, jego start jest dla branży wyzwaniem i może wpłynąć na kształt całego rynku wideo w sieci.

Publikacja: 07.01.2016 21:00

Czy Netflix wywoła rewolucję

Foto: Bloomberg

Netflix ruszył w Polsce tak, jak kilka lat temu zrobił to iTunes Store – bez kampanii reklamowej, w dodatku w nocy naszego czasu. Nie oferuje polskiej wersji językowej swoich programów ani archiwalnych odcinków „House of cards" (ma do nich u nas prawa nc+), kosztuje – jak na polskie warunki – całkiem sporo (przynajmniej 7,99 euro miesięcznie). A mimo to jego start od razu wywołał w internecie prawdziwy wstrząs.

Polscy nadawcy mocni własnymi produkcjami

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji