Reklama

Czy Netflix wywoła rewolucję

Nawet jeśli serwis, jak szacują eksperci, nie zyska w pierwszym roku więcej niż 150 tys. klientów, jego start jest dla branży wyzwaniem i może wpłynąć na kształt całego rynku wideo w sieci.

Publikacja: 07.01.2016 21:00

Czy Netflix wywoła rewolucję

Foto: Bloomberg

Netflix ruszył w Polsce tak, jak kilka lat temu zrobił to iTunes Store – bez kampanii reklamowej, w dodatku w nocy naszego czasu. Nie oferuje polskiej wersji językowej swoich programów ani archiwalnych odcinków „House of cards" (ma do nich u nas prawa nc+), kosztuje – jak na polskie warunki – całkiem sporo (przynajmniej 7,99 euro miesięcznie). A mimo to jego start od razu wywołał w internecie prawdziwy wstrząs.

Polscy nadawcy mocni własnymi produkcjami

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
101. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się na YouTubie
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros. Discovery odrzuci ofertę przejęcia przez Paramount
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama