Czy Netflix wywoła rewolucję

Nawet jeśli serwis, jak szacują eksperci, nie zyska w pierwszym roku więcej niż 150 tys. klientów, jego start jest dla branży wyzwaniem i może wpłynąć na kształt całego rynku wideo w sieci.

Publikacja: 07.01.2016 21:00

Czy Netflix wywoła rewolucję

Foto: Bloomberg

Netflix ruszył w Polsce tak, jak kilka lat temu zrobił to iTunes Store – bez kampanii reklamowej, w dodatku w nocy naszego czasu. Nie oferuje polskiej wersji językowej swoich programów ani archiwalnych odcinków „House of cards" (ma do nich u nas prawa nc+), kosztuje – jak na polskie warunki – całkiem sporo (przynajmniej 7,99 euro miesięcznie). A mimo to jego start od razu wywołał w internecie prawdziwy wstrząs.

Polscy nadawcy mocni własnymi produkcjami

Pozostało 94% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie