Aktualizacja: 06.01.2016 21:00 Publikacja: 06.01.2016 21:00
Foto: Flickr
– Radio to bardzo stabilne medium w kwestii podziału tortu reklamowego. Pozycja głównego gracza, czyli grupy RMF, wydaje się być niezagrożona. Radio Zet utrzymuje się na drugiej pozycji z lekkim spadkiem w słuchalności, który będzie musiało nadrobić, aby nie wpłynęło to negatywnie na przychody stacji – komentuje Joanna Kazak, partner i członek zarządu w domu mediowym Mindshare Polska.
Zmiany, które dotykają w ostatnich latach telewizję, wywołane z jednej strony zmieniającymi się przyzwyczajeniami widzów i ich zwrotem w kierunku internetu, z drugiej – rozwojem naziemnej telewizji cyfrowej, nie zachodzą w radiu. I to pomimo tego, że medium to także zyskało internetową konkurencję oraz nowe stacje nadawane w eterze cyfrowo. W przypadku cyfryzacji rozmach jest jednak dużo mniejszy, niż stało się to w telewizji, bo w projekcie uczestniczy wyłącznie Polskie Radio i jego stacje.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas