Aż 36 proc. polskich internautów blokuje reklamy

Aż 36 proc. polskich internautów blokuje reklamy. Głównie dlatego, że są denerwujące.

Łączne przychody klubów piłkarskich ze Starego Kontynentu w sezonie 2014/2015 sięgnęły 22 mld euro

Łączne przychody klubów piłkarskich ze Starego Kontynentu w sezonie 2014/2015 sięgnęły 22 mld euro. Kolejny sezon może przynieść przetasowanie wśród najwię...

#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Ubiegły rok był rekordowy dla reklamy w internecie. Po raz pierwszy w historii, wartość nakładów przewyższyła wydatki na marketing w telewizji.

ZPAV zachęci media i lokale do polskiej muzyki

W I kw. sprzedaż polskiej muzyki rosła szybciej niż rynek. Producenci chcą, by przekładało się to na jej popularność w lokalach usługowych i rozrywkowych.

PBI wraca do współpracy z Gemiusem

Spółka Polskie Badanie Internetu zrezygnowała jednak ze współpracy z GfK Polonia zakresie realizowania badania ruchu w polskim internecie i powraca do wspó...

Komisja Europejska, we współpracy z Facebookiem, Twitterem, YouTube i Microsoftem, będzie walczyć z hejtem w Internecie

We współpracy z Facebookiem, Twitterem, YouTube i Microsoftem stworzyła kodeks postępowania, który ma ułatwić walkę z mową nienawiści szerzącą się w Intern...

Jedna piąta polskich internautów rezygnuje z telewizji

Nie oglądają telewizji już wcale lub co najwyżej przez godzinę dziennie – wynika z badania domu mediowego Mindshare Polska.

Konrad Piasecki przechodzi do Radia Zet

Dziennikarz RMF FM Konrad Piasecki od 1 września będzie pracował w Radiu Zet - podała stacja na Twitterze. W Radiu Zet Piasecki ma zastąpić Monikę Olejnik

Alphabet wraz z Facebookiem, Baidu, Yahoo! i Microsoftem to rosnąca potęga przychodów rynku mediowego

Wraz z Facebookiem, Baidu, Yahoo! i Microsoftem Alphabet – czyli dawny Google – zagarnia już ponad jedną trzecią wszystkich wpływów 30 największych koncern...

Google wygrał wojnę patentową z Oracle

Spór pomiędzy Google i Oracle o nielegalne wykorzystanie elementów Javy w Androidzie w końcu dobiegł końca.

Reklama
Reklama

Spotify wciąż nie zarobił

Przychody szwedzkiego serwisu muzycznego wzrosły w ubiegłym roku do 1,95 mld euro, to jednak nie wystarczyło firmie, by w końcu wypracować zysk.

#RZECZoBIZNESIE: Adam Kiciński: Chcemy robić najlepsze gry na świecie

Krew i Wino to drugi i zarazem ostatni dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, kończący serię. Pozostaje pytanie, co po Geralcie z Rivii?

Internauci pokochali „Grę o tron”

Jedna czwarta polskich użytkowników sieci ogląda co najmniej cztery seriale równolegle. Oprócz „Gry o tron" najpopularniejsi są „Wikingowie", „Sherlock" i...

AT&T zainteresowane Yahoo!

Po początkowym wahaniu to operator AT&T złożył ofertę na zakup internetowych aktywów Yahoo. Z gry raczej wypadł natomiast Verizon.

Unia chce zmienić prawo dla mediów

Da więcej swobody w plasowaniu reklam telewizyjnych w czasie najlepszej oglądalności, ale obciąży też nowymi obowiązkami serwisy VoD.

Komisja Europejska chce ułatwić rozwój e-handlu

Komisja Europejska chce znacznie ułatwić rozwój e-handlu, obniżając choćby koszty przesyłek.

Sony: „Uncharted 4" najlepiej sprzedającą się grą na PlayStation

Ledwie 10 maja miał premierę najnowszy tytułu amerykańskiego studia Naughty Dog, a już w pierwszym tygodniu sprzedaży grę sprzedano w 2,7 mln egzemplarzy n...

VMware: Polskie firmy obawiają się poważnego cyberataku

Ponad jedna trzecia (36 proc.) rodzimych dużych firm spodziewa się poważnego cyberataku w ciągu najbliższych trzech miesięcy – wynika z danych VMware.

Grupa Bloober Team z prywatną emisją

Spółka iFun4all, należące do notowanej na New Connect grupy Bloober Team, pozyskała w drodze prywatnej emisji akcji 2,2 mln zł. Cześć swoich papierów zbyła...

Aplikacja Remember uznana za najlepszą akcję promocyjną w Polsce

W konkursie na najbardziej twórczą kampanię reklamową KTR grand prix dostała w tym roku aplikacja wychwytująca w Internecie sformułowanie „polskie obozy śm...

Reklama
Reklama