Trudno jest scharakteryzować typowego odbiorcę gier mobilnych, dlatego istotnym elementem strategii firmy działającej w tym sektorze jest specjalizacja – w...
Coraz częściej dochodzi do cyberataków na użytkowników bankowości internetowej. Głośno było m.in. o e-mailach rozsyłanych do klientów mBanku, za pomocą któ...
W marcu „Rz" sprzedawała każdego dnia 11,1 tys. elektronicznych wydań, o 16,2 proc. więcej niż rok wcześniej. To najwięcej wśród wszystkich ogólnopolskich...
Ubiegły rok przyniósł ponad 20-proc. wzrost wydatków na reklamę w polskim internecie – podliczyły IAB Polska i PwC. Dzięki temu wartość tego rynku po raz p...
Planujemy uruchomić niezależny od nc+ serwis wideo na żądanie, by móc z nim dotrzeć do młodszych użytkowników oraz osób rezygnujących z telewizji na rzecz...
Ich producenci będą bardziej pilnować wiarygodności swoich reklam, UOKiK chce, by wydawcy zmienili zapisy w stopkach gazet wykluczające ich odpowiedzialnoś...
Dużym problemem w wykorzystaniu tej technologii jest fakt, że obraz VR pozwala na obejrzenie wszystkiego jednocześnie. A my w wielu przypadkach wcale nie p...
Reklamy w przeglądarkach blokuje 7 mln Polaków i ok. 198 mln osób na całym świecie, w większości ludzie poniżej 35. roku życia. Szacuje się, że w 2016 wtyc...
Scalenie akcji KCI ma na celu ochronę inwestorów mniejszościowych – mówi prezes spółki Grzegorz Hajdarowicz. Sprzedaż nieruchomości pozwoliła spółce spłaci...
iFun4all, spółka córka krakowskiego Bloober Team, została przekształcona w spółkę akcyjną. To kolejny krok w drodze do notowań na warszawskim rynku NewConn...