Reklama
Rozwiń
Reklama

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Chcemy zacząć mierzyć korzystanie z mediów cyfrowych w ten sam sposób, w jaki mierzymy telewizję - zapowiada Megan Clarken odpowiedzialna za strategię produktu w badawczej firmie Nielsen w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Publikacja: 12.09.2016 19:41

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Foto: Fotorzepa,/Robert Gardziński

Rz: Zaliczyliśmy czasy ery radiowej, telewizyjnej i internetowej - gdzie my właściwie jesteśmy teraz?

Megan Clarken: Myślę, że dziś możemy mówić po prostu o erze targetowania - adresowania i docierania z komunikatem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców, a wręcz do konkretnego odbiorcy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wyścig Rosji z czasem
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Złoto dla tych, którzy docenią silversów
Opinie Ekonomiczne
Jak zbudować energetykę rozproszoną w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Koźmiński: Inżynierowie chaosu
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Mercosur, czyli jak zamienić strach na szansę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama