Reklama
Rozwiń
Reklama

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Chcemy zacząć mierzyć korzystanie z mediów cyfrowych w ten sam sposób, w jaki mierzymy telewizję - zapowiada Megan Clarken odpowiedzialna za strategię produktu w badawczej firmie Nielsen w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Publikacja: 12.09.2016 19:41

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Foto: Fotorzepa,/Robert Gardziński

Rz: Zaliczyliśmy czasy ery radiowej, telewizyjnej i internetowej - gdzie my właściwie jesteśmy teraz?

Megan Clarken: Myślę, że dziś możemy mówić po prostu o erze targetowania - adresowania i docierania z komunikatem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców, a wręcz do konkretnego odbiorcy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: O co chodzi z tym Tajwanem?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama