Reklama

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Chcemy zacząć mierzyć korzystanie z mediów cyfrowych w ten sam sposób, w jaki mierzymy telewizję - zapowiada Megan Clarken odpowiedzialna za strategię produktu w badawczej firmie Nielsen w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Publikacja: 12.09.2016 19:41

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Foto: Fotorzepa,/Robert Gardziński

Rz: Zaliczyliśmy czasy ery radiowej, telewizyjnej i internetowej - gdzie my właściwie jesteśmy teraz?

Megan Clarken: Myślę, że dziś możemy mówić po prostu o erze targetowania - adresowania i docierania z komunikatem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców, a wręcz do konkretnego odbiorcy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Reklama
Reklama