Reklama

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Chcemy zacząć mierzyć korzystanie z mediów cyfrowych w ten sam sposób, w jaki mierzymy telewizję - zapowiada Megan Clarken odpowiedzialna za strategię produktu w badawczej firmie Nielsen w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Publikacja: 12.09.2016 19:41

Megan Clarken: Cyfryzacja mediów zmienia badania

Foto: Fotorzepa,/Robert Gardziński

Rz: Zaliczyliśmy czasy ery radiowej, telewizyjnej i internetowej - gdzie my właściwie jesteśmy teraz?

Megan Clarken: Myślę, że dziś możemy mówić po prostu o erze targetowania - adresowania i docierania z komunikatem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców, a wręcz do konkretnego odbiorcy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama