Wartość polskiego rynku reklamy wzrośnie w 2016 r. o 3 proc. do 6,93 mld zł

Rynek reklamy wzrośnie w tym roku w Polsce o 3 proc., do 6,93 mld zł – szacuje agencja Zenith. To szacunki niższe od ostatnich.

Aktualizacja: 12.09.2016 19:22 Publikacja: 12.09.2016 17:59

Wartość polskiego rynku reklamy wzrośnie w 2016 r. o 3 proc. do 6,93 mld zł

Foto: 123rf.com

Zenith obniżył prognozy wzrostu dla Polski o 0,2 pkt proc. Przyczyny takiej decyzji są makroekonomiczne.

- Choć perspektywy dla rozwoju polskiej gospodarki w kolejnych kwartałach są dobre, to niepewność – zarówno co do krajowej polityki podatkowej i regulacyjnej rządu, jak i co do skutków Brexitu i sytuacji wewnątrz UE– pogarsza nastroje ekonomiczne – komentuje w raporcie Agata Majecka, dyrektor generalna Zenith.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku