Wartość polskiego rynku reklamy wzrośnie w 2016 r. o 3 proc. do 6,93 mld zł

Rynek reklamy wzrośnie w tym roku w Polsce o 3 proc., do 6,93 mld zł – szacuje agencja Zenith. To szacunki niższe od ostatnich.

Aktualizacja: 12.09.2016 19:22 Publikacja: 12.09.2016 17:59

Wartość polskiego rynku reklamy wzrośnie w 2016 r. o 3 proc. do 6,93 mld zł

Foto: 123rf.com

Zenith obniżył prognozy wzrostu dla Polski o 0,2 pkt proc. Przyczyny takiej decyzji są makroekonomiczne.

- Choć perspektywy dla rozwoju polskiej gospodarki w kolejnych kwartałach są dobre, to niepewność – zarówno co do krajowej polityki podatkowej i regulacyjnej rządu, jak i co do skutków Brexitu i sytuacji wewnątrz UE– pogarsza nastroje ekonomiczne – komentuje w raporcie Agata Majecka, dyrektor generalna Zenith.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych