Nadawcy w zwarciu z Emitelem

Nowe cyfrowe stacje naziemne pracują nad kampanią reklamową, ale o wspólnej dacie ich startu wciąż nie słychać, bo też nie ma umowy z dosyłającym ich sygnał operatorem multipleksu.

Publikacja: 12.09.2016 20:12

Nadawcy w zwarciu z Emitelem

Foto: Bloomberg

Gdyby nowe naziemne kanały cyfrowej telewizji ruszyły zgodnie z pierwszymi zapowiedziami, część z nich można byłoby oglądać już nawet od czerwca. Jednak ani Nowa TV (Grupa ZPR Media), ani Metro TV Agory, ani WP Wirtualnej Polski, ani Zoom TV spółki Cable Television Networks & Partners wciąż w eterze nie ma. A to dlatego, że nadawcy twardo negocjują z Emitelem warunki finansowe współpracy przy dosyłaniu sygnału tych stacji. Już w ubiegłym roku nadawcy sygnalizowali, że nie zgodzą się na płacenie Emitelowi 6 mln zł rocznie i liczą na obniżkę przy nowym pakiecie stacji z uwagi na to, że jego multipleks daje im mniejszy zasięg, a jego użytkowanie wiąże się z komplikacjami technicznymi.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie