Bliżej widza niż kiedykolwiek

Sport wciąż łączy ludzi i budzi emocje, które w czasach wieloekranowej rzeczywistości pozwalają na budowanie silniejszych więzi między nadawcami, kibicami, sportowcami i biznesem.

Publikacja: 18.09.2016 20:16

Pasja kibiców powinna iść w parze z pasją nadawcy – mówił Peter Hutton, dyrektor generalny Eurosport

Pasja kibiców powinna iść w parze z pasją nadawcy – mówił Peter Hutton, dyrektor generalny Eurosportu. – Sport to prawdziwe życie i rozrywka w jednym – wtórowała mu Katarzyna Kielli z Discovery Networks

Foto: Rzeczpospolita/Robert Gardziński

Jak wykorzystać potencjał sportowych emocji w epoce wszechkontentu? To pytanie postawiono uczestnikom debaty „Rzeczpospolitej" i Discovery Networks – menedżerom firm medialnych i doradczych, znanym sportowcom i władzom organizacji sportowych.

Odpowiedzi połączyło wspólne przekonanie – żyjemy w czasach znaczących zmian, od których nie ma odwrotu. Ludzie chcą i potrafią korzystać z wielorakich środków przekazu, a media i nadawcy muszą nadążyć za tym zjawiskiem.

Pozostało 95% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację