Bliżej widza niż kiedykolwiek

Sport wciąż łączy ludzi i budzi emocje, które w czasach wieloekranowej rzeczywistości pozwalają na budowanie silniejszych więzi między nadawcami, kibicami, sportowcami i biznesem.

Publikacja: 18.09.2016 20:16

Pasja kibiców powinna iść w parze z pasją nadawcy – mówił Peter Hutton, dyrektor generalny Eurosport

Pasja kibiców powinna iść w parze z pasją nadawcy – mówił Peter Hutton, dyrektor generalny Eurosportu. – Sport to prawdziwe życie i rozrywka w jednym – wtórowała mu Katarzyna Kielli z Discovery Networks

Foto: Rzeczpospolita/Robert Gardziński

Jak wykorzystać potencjał sportowych emocji w epoce wszechkontentu? To pytanie postawiono uczestnikom debaty „Rzeczpospolitej" i Discovery Networks – menedżerom firm medialnych i doradczych, znanym sportowcom i władzom organizacji sportowych.

Odpowiedzi połączyło wspólne przekonanie – żyjemy w czasach znaczących zmian, od których nie ma odwrotu. Ludzie chcą i potrafią korzystać z wielorakich środków przekazu, a media i nadawcy muszą nadążyć za tym zjawiskiem.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. Struktury stadne w korporacjach
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama