InternetBeta 2016, czyli gdzie musisz być tej jesieni

InternetBeta 2016 to ósma edycja jednej z najbardziej rozpoznawalnych, a dla wielu kultowej, konferencji branżowych w Polsce.

Aktualizacja: 13.09.2016 13:40 Publikacja: 13.09.2016 13:17

Foto: Materiały prasowe

W dniach 14-16 września 2016 Rzeszów, a dokładnie Kielnarowa, gdzie znajduje się Centrum Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, stanie się domem dla setek przedstawicieli świata marketingu, agencji reklamowych i digitalowych, startupowców oraz inwestorów. Słowem wszystkich, którzy na co dzień pracują i zarabiają w internecie oraz wpływają na jego kształt.

Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i już teraz stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie.

Internet łączy ludzi

Ideą konferencji jest łączenie różnorodnych środowisk. To miejsce spotkania funduszy, aniołów biznesu i początkujących startupowców. Tu rodzą się owocne kontakty pomiędzy największymi (i tymi mniejszymi) agencjami digitalowymi oraz przedstawicielami małych i tych całkiem sporych brandów. Na salach i w kuluarach spotkać można właścicieli i osoby odpowiedzialne za marketing największych serwisów i portali internetowych.

- Od lat na Becie pojawiają się też reprezentanci świata e-commerce, ludzie nauki, samorządowcy, osoby działające w NGO-sach, socjologowie, psychologowie i dziennikarze. To idealne miejsce do nawiązania bliskich relacji biznesowych, bo wspólnie spędzony czas i delikatne oderwanie od codziennej rutyny niewątpliwie służy zacieśnianiu kontaktów. – dodaje Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta.

Znani i lubiani

W tym roku na scenie pojawi się ponad 60 prelegentów. Wśród nich będą m.in. Steve Nash (czyli Kacper Nowak, muzyk, DJ), który opowie o rozwoju muzyki elektronicznej i jej subiektywnie opowiedzianej historii, wszystko ubarwi dźwiękiem tworzonym przy użyciu Microsoft Surface, Rafał Masny z Abstrachuje.tv, Piotr Bucki, twórcy Suchara Codziennego, Paweł Tkaczyk, Daniel Aduszkiewicz, Dominik Komar, Marcin Szeląg, Bartłomiej Gola ze SpeedUp Group czy Grzegorz Miłkowski z ContentHouse.

- Partnerem głównym wydarzenia jest Microsoft Surface. W czasie konferencji będziemy korzystać z urządzenia Surface Pro 4, na którym zagra Steve Nash. Grono partnerów dopełniają G2A, INIS, Divante, NeoClick, ContentHouse, PayU, Wonga.com, Dentsu Aegis Network, New Balance, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego oraz Prezydent Miasta Rzeszowa. Bez nich trudno byłoby stworzyć Betę w kształcie, który dobrze znanym - mówi Tułecki.

Nie samą pracą człowiek żyje

InternetBeta to nie tylko inspirujące prezentacje, networking i relacje biznesowe, lecz także wieczorne imprezy integracyjne, które stały się wręcz mini festiwalem muzycznym. Dotychczas na Becie wystąpili m.in.: Novika, Skubas, RYSY, KAMP! i Future Folk. Teraz też nie będzie inaczej, ponieważ fantastyczną atmosferę zapewnią Bovska, Gooral, Milov czy wspomniany już Steve Nash.

Patronat medialny nad konferencją objęli między innymi: Bloomberg Businessweek Polska, Rzeczpospolita, portal rp.pl, Instytut Badań i Analiz Finansowych, serwis e-finanse.com, SOCIALPRESS, MarketingLink i MobieClick.

Organizatorem jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Więcej informacji na temat konferencji oraz możliwość kupienia biletów na stronie https://www.internetbeta.pl/.

Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych