W dniach 14-16 września 2016 Rzeszów, a dokładnie Kielnarowa, gdzie znajduje się Centrum Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, stanie się domem dla setek przedstawicieli świata marketingu, agencji reklamowych i digitalowych, startupowców oraz inwestorów. Słowem wszystkich, którzy na co dzień pracują i zarabiają w internecie oraz wpływają na jego kształt.
Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i już teraz stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie.
Internet łączy ludzi
Ideą konferencji jest łączenie różnorodnych środowisk. To miejsce spotkania funduszy, aniołów biznesu i początkujących startupowców. Tu rodzą się owocne kontakty pomiędzy największymi (i tymi mniejszymi) agencjami digitalowymi oraz przedstawicielami małych i tych całkiem sporych brandów. Na salach i w kuluarach spotkać można właścicieli i osoby odpowiedzialne za marketing największych serwisów i portali internetowych.
- Od lat na Becie pojawiają się też reprezentanci świata e-commerce, ludzie nauki, samorządowcy, osoby działające w NGO-sach, socjologowie, psychologowie i dziennikarze. To idealne miejsce do nawiązania bliskich relacji biznesowych, bo wspólnie spędzony czas i delikatne oderwanie od codziennej rutyny niewątpliwie służy zacieśnianiu kontaktów. – dodaje Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta.
Znani i lubiani
W tym roku na scenie pojawi się ponad 60 prelegentów. Wśród nich będą m.in. Steve Nash (czyli Kacper Nowak, muzyk, DJ), który opowie o rozwoju muzyki elektronicznej i jej subiektywnie opowiedzianej historii, wszystko ubarwi dźwiękiem tworzonym przy użyciu Microsoft Surface, Rafał Masny z Abstrachuje.tv, Piotr Bucki, twórcy Suchara Codziennego, Paweł Tkaczyk, Daniel Aduszkiewicz, Dominik Komar, Marcin Szeląg, Bartłomiej Gola ze SpeedUp Group czy Grzegorz Miłkowski z ContentHouse.