Rodzimy sektor e-commerce niechętnie wychodzi za granicę. Tylko 5 proc. firm sprzedaje online na innych rynkach. Pod tym względem jesteśmy w ogonie Unii.
28 proc. Polaków już przyznaje, że z powodu inflacji kupuje online mniej niż kiedyś, 34 proc. ma już plany takich cięć. Także w sieci walka o klienta będzi...
Inventive Retail Group, która prowadzi specjalistyczne sklepy detaliczne i internetowe, zamiast certyfikowanych sklepów Lego uruchamia nową sieć sklepów „M...
Kreml wymusza na powołanych do wojska Rosjanach zakupy odzieży, sprzętu wojskowego i leków na własny koszt. Po ogłoszonej mobilizacji w Rosji ruch w sklepa...
Trzech inwestorów z firmy z jednym sklepem w małym miasteczku w New Jersey stworzyło piramidę, wartą w pewnym momencie 100 mln dol. Teraz czekają na sądowe...
Tylko 38 proc. Polaków przyznaje, że wciąż robi większe zakupy, niż potrzebuje na bieżąco. Zdecydowanie zwracają się za to w stronę sklepowych promocji.
Sklepy znów coraz mocniej inwestują w najróżniejsze zabezpieczenia przeciwkradzieżowe. Zabezpieczenia są już teraz nie tylko na elektronice czy ubraniach,...
Kolejne zachodnie marki zamykają działalność w Rosji. Łącznie jest ich już ponad 1,2 tys. Turcy niespodziewanie odmawiają akceptacji transakcji wykonywanyc...
Wysoka inflacja i coraz mniejsza pewność zatrudnienia ograniczają wydatki Polaków na towary i usługi inne niż niezbędne. To zjawisko będzie się nasilało.
Już 26 milionów Polaków kupuje online, w ciągu kilku lat liczba ta jeszcze wzrośnie o kolejne miliony. 8 proc. obecnych klientów rozpoczęło przygodę z e-ha...
Zdaniem UOKIK platforma stosować miała wprowadzające konsumentów w błąd sortowanie ofert w serwisie oraz dawała pozorną ochronę kupujących w ramach specjal...
W sierpniu, po dwóch miesiącach zniżek, sprzedaż detaliczna wyraźnie wzrosła. Popyt na towary nie słabnie tak, jak sugerowałyby minorowe nastroje konsument...
Coraz więcej osób kupuje w sklepach typu second-hand, nie tylko z oszczędności. Liczba stacjonarnych punktów co prawda spada, za to boom widać w internecie.
Moda na niepowtarzalne ubrania, jak i względy środowiskowe napędzają klientów. Zwłaszcza do internetu, stacjonarnych second-handów mimo wszystko powoli ubywa.