ITM Polska zmieniła swoją siedzibę

Grupa Muszkieterów (ITM) przeniosła swoją główną siedzibę z Poznania do podpoznańskiego Swadzimia (gmina Tarnowo Podgórne).

Dobry kwartał Inditex

Marka należąca do grupy Inditex, największego sprzedawcy ubrań na świecie, po raz kolejny zaskoczyła błyskawicznym tempem rozwoju.

Cashback coraz popularniejszy

W 2014 r. podwoiła się liczba punktów prowadzących usługę cashback.

Eksperci: Kryzys w handlu z Rosją każe zastanowić się nad strategią eksportu

Kryzys w handlu z Rosją stworzył okazję, by zastanowić się nad długofalową strategią polskiego eksportu i systemem wsparcia dla eksporterów - podkreślili u...

Przyszłość online to offline

Coraz więcej sklepów internetowych otwiera placówki w centrach handlowych. Ich przyszłość to pogodzenie tych dwóch kanałów sprzedaży.

Wyspy w centrach handlowych

Stoiska w miejscach zarezerwowanych dotąd na przejścia mogą dać właścicielom galerii dodatkowe przychody.

USA: w Wal-Marcie syna założyciela zastąpił zięć

Wal-Mart Stores Inc. jest amerykańską spółką giełdową, ale kierownictwo największej sieci handlowej pozostaje niezmiennie w rękach klanu Waltonów.

Skąd pochodzi polska odzież

Największe i najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe z produkcją w naszym kraju mają niewiele wspólnego. Zdecydowanie najwięcej koszulek, dżinsów...

Wygoda wygrywa nawet z ceną

Małe sklepy nie są skazane na zniknięcie z rynku. Sieci convenience pokazują, że format ma jeszcze wiele możliwości

Sklep convenience to nie tylko miejsce do robienia zakupów

Coraz mocniejsza konkurencja ze strony sklepów internetowych sprawia, że tradycyjni handlowcy muszą zmieniać strategię działania.

Amazon chce kolejnego magazynu

Największy internetowy sprzedawca na świecie szuka miejsca pod nowy magazyn w centralnej Polsce, w okolicach Strykowa – dowiedziała się „Rz". Otwarcie e-sk...

Amazon szuka nowego magazynu

Wtedy największy internetowy sprzedawca na świecie może wystartować z e-sklepem w Polsce. Najpierw zbuduje nowy magazyn

Bytom zwiększył przychody o 42 proc.

Odzieżowa spółka ma za sobą kolejny miesiąc solidnych wzrostów sprzedaży i marż. Zapowiada się bardzo udany II kwartał.

Konsument bardziej smart

Konsumenci kupujący w internecie potrzebują centrów handlowych już tylko do przymiarek.

Tracą centra handlowe

Od 2013 r. aż o 10 pkt. proc. spadła liczba osób wskazujących je jako główne miejsce zakupu ubrań.

KPMG: Sieci będą przejmować

Dla większości sieci priorytetem jest dalsza ekspansja, która jest coraz trudniejsza. Dlatego rynek będzie wymuszał przejęcia.

Deloitte: technologia zmienia handel

Do końca tego roku prawie jedna trzecia sklepów w USA i 15-20 proc. w Wielkiej Brytanii zainstaluje beacony, które komunikując się z tabletami i smartfonam...

Koniec z marnowaniem jedzenia we Francji

Francuskie supermarkety nie będą już mogły wyrzucać żywności, która nadaje się do spożycia. Parlament zabronił marnotrawstwa.

Ameryka Łacińska szansą dla polskich firm

Nasze spółki zaczynają śmielej wychodzić poza granice Unii Europejskiej, sięgając po coraz dalsze rynki.

Zakupy w markecie jak w McDonald'sie

Już niedługo Polacy będą robić zakupy, nie wysiadając z samochodu. Największe sieci handlowe testują nowatorską formułę sprzedaży.