Aktualizacja: 05.10.2016 15:11 Publikacja: 04.10.2016 21:19
4 zdjęcia
ZobaczMaciej Zień współpracuje z Biedronką
Foto: Rzeczpospolita
Marki luksusowe dotychczas stawiały na ograniczoną dystrybucję w butikach w najlepszych lokalizacjach. Latami broniły się nawet przed obecnością w sklepach internetowych.
Od jakiegoś czasu widać jednak zmiany w podejściu i coraz częściej decydują się one na kooperację z markami masowymi.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas