Reklama
Rozwiń
Reklama

Luksusowe marki można dostać już nawet w dyskontach

Luksus coraz mniej wyniosły i niedostępny. Biedronka rusza ze sprzedażą kolekcji Macieja Zienia, a za miesiąc do sklepów H&M trafi kolekcja od Kenzo.

Aktualizacja: 05.10.2016 15:11 Publikacja: 04.10.2016 21:19

Maciej Zień współpracuje z Biedronką

Foto: Rzeczpospolita

Marki luksusowe dotychczas stawiały na ograniczoną dystrybucję w butikach w najlepszych lokalizacjach. Latami broniły się nawet przed obecnością w sklepach internetowych.

Od jakiegoś czasu widać jednak zmiany w podejściu i coraz częściej decydują się one na kooperację z markami masowymi.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama