Aktualizacja: 05.10.2016 21:07 Publikacja: 05.10.2016 20:21
2 zdjęcia
ZobaczFoto: materiały prasowe
LPP we wrześniu zwiększyło przychody o 20 proc. i – co najważniejsze – wreszcie urosła marża brutto, wprawdzie tylko o 1 pkt, ale pozwoliło to na wzrost zysku brutto na sprzedaży o 22 proc. To najwyższy przyrost tego wyniku w LPP od co najmniej dwóch lat. W efekcie kurs akcji na giełdzie urósł przez tylko dwie pierwsze sesje tygodnia prawie o 30 proc. (w środę był stabilny).
– Pierwsza połowa września była jeszcze pewnym wyzwaniem z powodu wysokiej temperatury, ale druga połowa przyniosła jesienne ochłodzenie, które przełożyło się na bardzo duże zwyżki sprzedaży na wszystkich naszych rynkach – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Dodaje, że klienci bardzo pozytywnie ocenili kolekcję jesienną młodszych marek, szczególnie Mohito i Sinsay, gdzie zwyżki sprzedaży okazały się znaczące jeszcze podczas pierwszych ciepłych dni września. – Nasz biznes zależy od pogody, ale te wyniki to dowód na to, że dobra kolekcja może się sprzedać również w mniej sprzyjających dla branży warunkach zewnętrznych – dodaje Lutkiewicz.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas