Amazon otwiera się na polskich klientów

Jednak na razie tylko firmowych, którym umożliwia sprzedaż na swoich pięciu europejskich witrynach

Wysokie ceny w sklepach na Litwie naganiają klientów polskim placówkom handlowym

Rolnicy litewscy dziś rozdają bezpłatnie mleko, solidaryzując się z rodakami niezadowolonymi z wysokich cen w litewskich sklepach. Zyskuje na tym Polska.

LPP otwiera nowe sklepy w Monachium, Berlinie, Hanowerze i Kolonii

Lider polskiego rynku odzieżowego chce zaistnieć ze swoją główną marką Reserved w Monachium, Berlinie, Hanowerze i Kolonii.

Przyszłość branży handlowej to małe sklepy blisko klienta

Przyszłość branży to małe lokale blisko klienta. Inwestycje w tym segmencie planuje Auchan.

Smartfon, okulary 3D czy elektryczna deskorolka

Tegoroczne hity to przede wszystkim sprzęt elektroniczny

Wojas na dużym plusie

Po kilku słabszych ostatnich miesiącach obuwnicza firma w kwietniu wreszcie zanotowała duży wzrost nie tylko łącznej, ale także sprzedaży detalicznej.

CDRL utrzymuje niezłe tempo

Właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo zwiększył sprzedaż w kwietniu w wysokim jednocyfrowym tempie. Kolejny raz bardzo dobrze wypadł sklep int...

Biedronka zbuduje regionalne centrum logistyczne

Jeszcze w tym roku Jeronimo Martins ma wznowić budowę centrum dystrybucyjnego w Gorzowie. – Ma ono uzupełnić naszą sieć logistyczną w tej części kraju – tł...

#RZECZoBIZNESIE: Tony Housh: Polska nie musi bać się TTIP

TTIP to bardo ambitny plan – uważa Tony Housh, przewodniczący rady dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce. Umowa o wolnym handlu na pewno pomoże...

Grupon żegna Rosję

Amerykański serwis sprzedał swój rosyjski biznes miejscowej konkurencji. Miał w Rosji ponad 30 proc. udziału w rynku.

Reklama
Reklama

Stabilna sprzedaż Gino Rossi

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu nieznacznie zwiększyła przychody, ale zgodnie z nową strategią wyraźnie poprawiła marże w obu segmentach.

Ekspansja Mrówek na wiosnę

Sieć sklepów budowlanych Mrówka ma już 220 placówek

Handel coraz mocniejszy wśród największych firm

Już 25 proc. obrotów spółek ujętych w zestawieniu generują sprzedawcy detaliczni i hurtowi. Coraz częściej widać ich także w czołówce rankingu.

Duże wzrosty CCC

Obuwnicza firma zwiększyła w kwietniu przychody o ponad 40 proc., ale wzrost nie robi już takiego wrażenia, jeśli weźmiemy pod uwagę konsolidację eObuwia i...

Biedronka zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

W pierwszym kwartale największa sieć handlowa w Polsce zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

Sport nie nakręci sprzedaży telewizorów

Producenci ogłaszają koniec ery 3D i zakrzywionych ekranów. Teraz rynek ma napędzać system UltraHD.

Wojny cenowe sprawiły, że obecnie aż 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach to produkty w cenach promocyjnych

Dla klientów świetna informacja, dla biznesu nie: obecnie aż 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach to produkty w cenach promocyjnych.

Rossmann zaoferuje innowacyjną dostawę

Możliwości dostawy towaru zamówionego w sklepie internetowym już w dniu zakupu, czyli tzw. „same day delivery", to usługa kurierska podbijające coraz więce...

Nowa marka w HubStyle

Właściciel kobiecych marek odzieżowych wzbogacił się o pierwszą męską markę. Czy firma będzie wprowadzać do oferty kolejne brandy?

Polskość coraz skuteczniej wspiera sprzedaż

Niemal dwie trzecie Polaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu produktu czy usługi, choć nie zawsze wiedzą, które z brandów mają rodzime poc...

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama