Grupa LPP w marcu mocno poprawiła rentowność

W I kwartale br. przychody odzieżowej grupy były o 15,5 proc. wyższe niż rok temu. W marcu, pierwszym miesiącu sprzedaży kolekcji wiosna-lato, poprawiła się mocno rentowność odzieżowej grupy.

Publikacja: 03.04.2017 14:31

Grupa LPP zanotowała w marcu 466 mln zł przychodów, o 12 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2016 r. Po trzech pierwszych miesiącach br. przychody odzieżowej grupy, do której należą takie marki jak Reserved, House, czy Sinsay, zamknęła się sumą 1,356 mld zł, o 15,5 proc. wyższą niż w I kw. ub.r.

LPP poprawiło – zgodnie z zamierzeniami zarządu na ten rok – rentowność. Marżą brutto na sprzedaży grupy rok do roku poprawiła się o 8 pkt. proc. i wyniosła 60 proc. W całym 2017 r. zarząd spodziewa się marży w przedziale 52-53 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama