Reklama
Rozwiń
Reklama

Grupa LPP w marcu mocno poprawiła rentowność

W I kwartale br. przychody odzieżowej grupy były o 15,5 proc. wyższe niż rok temu. W marcu, pierwszym miesiącu sprzedaży kolekcji wiosna-lato, poprawiła się mocno rentowność odzieżowej grupy.

Publikacja: 03.04.2017 14:31

Grupa LPP zanotowała w marcu 466 mln zł przychodów, o 12 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2016 r. Po trzech pierwszych miesiącach br. przychody odzieżowej grupy, do której należą takie marki jak Reserved, House, czy Sinsay, zamknęła się sumą 1,356 mld zł, o 15,5 proc. wyższą niż w I kw. ub.r.

LPP poprawiło – zgodnie z zamierzeniami zarządu na ten rok – rentowność. Marżą brutto na sprzedaży grupy rok do roku poprawiła się o 8 pkt. proc. i wyniosła 60 proc. W całym 2017 r. zarząd spodziewa się marży w przedziale 52-53 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama