Grupa LPP w marcu mocno poprawiła rentowność

W I kwartale br. przychody odzieżowej grupy były o 15,5 proc. wyższe niż rok temu. W marcu, pierwszym miesiącu sprzedaży kolekcji wiosna-lato, poprawiła się mocno rentowność odzieżowej grupy.

Publikacja: 03.04.2017 14:31

Grupa LPP zanotowała w marcu 466 mln zł przychodów, o 12 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2016 r. Po trzech pierwszych miesiącach br. przychody odzieżowej grupy, do której należą takie marki jak Reserved, House, czy Sinsay, zamknęła się sumą 1,356 mld zł, o 15,5 proc. wyższą niż w I kw. ub.r.

LPP poprawiło – zgodnie z zamierzeniami zarządu na ten rok – rentowność. Marżą brutto na sprzedaży grupy rok do roku poprawiła się o 8 pkt. proc. i wyniosła 60 proc. W całym 2017 r. zarząd spodziewa się marży w przedziale 52-53 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?