Reklama

Grupa LPP w marcu mocno poprawiła rentowność

W I kwartale br. przychody odzieżowej grupy były o 15,5 proc. wyższe niż rok temu. W marcu, pierwszym miesiącu sprzedaży kolekcji wiosna-lato, poprawiła się mocno rentowność odzieżowej grupy.

Publikacja: 03.04.2017 14:31

Grupa LPP zanotowała w marcu 466 mln zł przychodów, o 12 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2016 r. Po trzech pierwszych miesiącach br. przychody odzieżowej grupy, do której należą takie marki jak Reserved, House, czy Sinsay, zamknęła się sumą 1,356 mld zł, o 15,5 proc. wyższą niż w I kw. ub.r.

LPP poprawiło – zgodnie z zamierzeniami zarządu na ten rok – rentowność. Marżą brutto na sprzedaży grupy rok do roku poprawiła się o 8 pkt. proc. i wyniosła 60 proc. W całym 2017 r. zarząd spodziewa się marży w przedziale 52-53 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Reklama
Reklama