Aktualizacja: 03.04.2017 15:50 Publikacja: 03.04.2017 15:50
Jakość to jeden z najważniejszych czynników sukcesu firmy na każdym rynku. Co według Pana jest istotne, aby jakość w produkcji była utrzymywana na najwyższym poziomie?
Tak naprawdę w procesie produkcji wszystko jest ważne (każdy element), ale przed wszystkim dobra jakość maszyn i urządzeń, wykwalifikowana kadra, dbałość o wysokiej jakości surowce oraz oczywiście kontrola na wielu poziomach: od momentu dostawy surowców do momentu zapakowania i wysyłki produktów. Czasami pozostawiona „nitka” jest wadą dla pewnej grupy klientów, więc nawet o tak drobne szczegóły musimy dbać i je kontrolować. W poprawie wysokiej jakości produktów pomagają nam również wdrożone przed kilkoma laty systemy ISO oraz normy CE i EN, które są dla nas standardem i porządkują wiele rzeczy, wprowadzają szereg procedur, które również na początku nas przerażały, ale obecnie pomagają utrzymać właściwe standardy w całej firmie. Oczywiście i w BEST-POL zdążają się czasami pomyłki i wadliwe produkty, ale doskonalimy się cały czas usuwając problemy, które miały wpływ na występujące wady. Jesteśmy coraz lepsi, o czy świadczy rosnąca liczba zadowolonych klientów, obroty i zyski naszej spółki.
Platforma internetowa zamierza ogłosić publiczne wezwanie do wykupu 100 proc. kapitału zakładowego About You. Wyłożyć na to chce ok 1,1 mld euro.
W tym roku rynek tego typu produktów ma być warty już 55,6 mld zł, co oznacza wzrost o 24,6 proc. rdr. Największą jego część stanowią samochody, ale mocno rosną hotele i SPA.
Od czasu ataku Rosji na Ukrainę ponad tysiąc firm zerwało biznesowe kontakty z krajem agresora. Ale niemal tyle samo nadal prowadzi tam biznes.
Sprzedawcy to tradycyjnie najbardziej zadłużona branża w Polsce, a obecnie są już pod kreską na ponad 2,4 mld zł. Koniunktura im zdecydowanie nie sprzyja, na dotychczasowe problemy i wzrost kosztów nakłada się wojna cenowa dyskontów i konkurencja e-handlu.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Aż 2,4 z 10,2 mld zł długów firm przypada na handel. Wojna dyskontów pogłębia kłopoty tej branży.
Jeśli sprzedawca w sklepie stacjonarnym wyda towar przed zaakceptowaniem płatności, to ma małe szanse na odzyskanie swoich pieniędzy. Wszystko będzie zależeć tylko i wyłącznie od dobrej woli i uczciwości klienta.
Na Morzu Bałtyckim mamy do czynienia z aktami terrorystycznymi. Trwa wojna hybrydowa – mówi wiceadmirał Krzysztof Jaworski, dowódca Centrum Operacji Morskich.
Sprzedawcy to tradycyjnie najbardziej zadłużona branża w Polsce, a obecnie są już pod kreską na ponad 2,4 mld zł. Koniunktura im zdecydowanie nie sprzyja, na dotychczasowe problemy i wzrost kosztów nakłada się wojna cenowa dyskontów i konkurencja e-handlu.
Aż 2,4 z 10,2 mld zł długów firm przypada na handel. Wojna dyskontów pogłębia kłopoty tej branży.
Jak wynika z danych Eurostatu mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) stanowiły w Unii Europejskiej 99 proc. liczby firm importujących i 98 proc. firm eksportujących w każdym roku w okresie od 2017 do 2022 r.
Centrum handlowe Silesia City Center w Katowicach kupiła spółka NEPI Rockcastle. Transakcja opiewa na 405 mln euro.
Kończący się 2024 rok był dla spółek prowadzących sieci sklepów z odzieżą i obuwiem trudniejszy, niż się spodziewano. Ale rok 2025 może być jeszcze bardziej wymagający. Dotyczy to także gigantów.
Tegoroczne wydatki świąteczne mają być większe. Handlowcy bardzo mocno liczą na zapał Polaków do wydawania, zwłaszcza na prezenty. W końcu to kluczowy okres dla tego sektora w roku.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas