Pierwszy kwartał w Grupie CCC

W marcu przychody obuwniczej grupy były o 50,2 proc. wyższe niż przed rokiem. W całym pierwszym kwartale powiększyły się o niecałe 35 proc. – podał zarząd.

Publikacja: 03.04.2017 11:12

W I kwartale br. przychody Grupy CCC wyniosły 721 mln zł, o 34,8 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 r. – poinformowała spółka.

Dla porównania, w 2016 r., przychody grupy urosły o 39 proc.

W samym marcu, pierwszy miesiącu sprzedaży kolekcji wiosna-lato, obroty grupy wyniosły 317 mln zł, o 50,2 proc. więcej niż w marcu 2016 r.

Gros tej sumy – 253 mln zł – to przychody stacjonarnych sklepów detalicznych prowadzonych pod marką CCC. Suma ta jest o 43,7 proc. wyższa niż w marcu rok temu. W całym pierwszym kwartale sklepy tradycyjne wypracowały 569 mln zł przychodów, o 25,2 proc. więcej niż w przez pierwsze trzy miesiące 2016 r.

Przez internet grupa CCC sprzedała w I kw. br. obuwie i dodatki za 111 mln zł. Suma ta jest o 147,7 proc. wyższa niż w I kw. 2016 r. W samym marcu było to 46 mln zł, o 132,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Reklama
Reklama

Do czasu publikacji danych, akcje CCC drożały nieznacznie na GPW: walor kosztował o godz. 10.40 239,4 zł, o 0,41 proc. więcej niż w piątek.

Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama