W I kwartale br. przychody Grupy CCC wyniosły 721 mln zł, o 34,8 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 r. – poinformowała spółka.
Dla porównania, w 2016 r., przychody grupy urosły o 39 proc.
W samym marcu, pierwszy miesiącu sprzedaży kolekcji wiosna-lato, obroty grupy wyniosły 317 mln zł, o 50,2 proc. więcej niż w marcu 2016 r.
Gros tej sumy – 253 mln zł – to przychody stacjonarnych sklepów detalicznych prowadzonych pod marką CCC. Suma ta jest o 43,7 proc. wyższa niż w marcu rok temu. W całym pierwszym kwartale sklepy tradycyjne wypracowały 569 mln zł przychodów, o 25,2 proc. więcej niż w przez pierwsze trzy miesiące 2016 r.
Przez internet grupa CCC sprzedała w I kw. br. obuwie i dodatki za 111 mln zł. Suma ta jest o 147,7 proc. wyższa niż w I kw. 2016 r. W samym marcu było to 46 mln zł, o 132,5 proc. więcej niż rok wcześniej.