Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.04.2017 08:39 Publikacja: 07.04.2017 08:31
Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski
Skandynawowie, Anglicy, Francuzi, Niemcy, Włosi czy Hiszpanie mają nam czego zazdrościć, gdy idą na zakupy. Nie chodzi, niestety, o zasobność portfela, ale najwyższy poziom obsługi klientów w sklepach. Jak podaje "PB", Polska uzyskała najwyższy wynik w corocznym padaniu szwedzkiej firmy Daymaker, która przy pomocy tzw. tajemniczych klientów zbadała jakość obsługi w sklepach w 10 krajach europejskich.
W Polsce tajemniczy klienci odwiedzili 655 sklepów, działających w 131 sieciach handlowych z 19 branż. Oceniano m.in. powitanie klienta, nawiązanie kontaktu, uprzejmość, fachowość i znajomość asortymentu, umiejętność rozpoznania preferencji klientów i doradzenia im przy zakupie, a także finał transakcji, w tym oferowanie dodatkowych produktów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas