Reklama

Dyskonty jak delikatesy, zwłaszcza na święta

Lidl czy Biedronka przeobraziły się z tanich sklepów w alternatywę dla pozostałych segmentów rynku. Dyskonty to już główny kanał sprzedaży żywności, także premium.

Aktualizacja: 05.04.2017 09:34 Publikacja: 04.04.2017 20:24

Dyskonty jak delikatesy, zwłaszcza na święta

Foto: 123RF

Gdy pod koniec marca do wybranych sklepów Biedronki trafiły homary, branżowi analitycy zastanawiali się, czy to nie za dużo dla klienta, który zwraca uwagę głównie na ceny. Z badania TNS wynika, że ogółem głównym kryterium wyboru jest szerokość oferty, ale w dyskontach jest to cena.

Biedronka nie podaje danych dotyczących sprzedaży konkretnych produktów, ale na rynek poszedł po raz kolejny jasny sygnał – nie jesteśmy już tanim sklepem z kiepską ofertą. Nie tylko mamy to samo co inne sieci, ale nawet potrafimy je przeskoczyć ofertą z najwyższej półki.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Reklama
Reklama