Rosyjska sieć Mere jednak wchodzi do Polski

W Częstochowie pojawił się już szyld z nazwą Mere, a w sklepie stoją kartony z towarem na regałach i na paletach - ustaliła „Rzeczpospolita”.

Handel zostanie w sieci

Wbrew pozorom to nie producenci leków czy urządzeń medycznych najmocniej zyskują na pandemii. Największym wygranym jest e-commerce. Potwierdzają to statyst...

Rekordy w online szybko się nie skończą

Pandemia napędziła do e-sklepów nowych klientów, ale nawet po odmrożeniu gospodarki utrzymują one świetne wyniki. W efekcie rynek urośnie o 31 proc.

Polacy szturmują e-sklepy. Największy wzrost w Europie

W tym roku wydatki internetowe Polaków mają wzrosnąć o ponad 30 proc., co jest najlepszym wynikiem w Europie.

Promocyjny zawrót głowy. Sklepy ostro walczą o klientów

Już przed pandemią co trzeci produkt był sprzedawany w promocji. Teraz ich skala jest jeszcze większa.

Zalando zwiera szyki z H&M

Internetowa platforma wprowadza do sprzedaży markę ARKET. To już trzeci brand szwedzkiego koncernu w ofercie Zalando.

AliExpress powalczy o Polskę. Ma być sklep stacjonarny

- Chcemy zapewnić polskim sprzedawcom możliwość sprzedaży na Aliexpress. Uważamy, że otworzy to przed nimi wiele możliwości - mówi w rozmowie z Business In...

Polscy eksporterzy odrabiają straty poniesione przez Covid

Po pięciu miesiącach 2020 r. eksport wyniósł 90,6 mld euro i był niższy niż przed rokiem o 8,4 proc. Ale po pandemii Polska jest drugim w Europie i czwarty...

Odchodzi prezes Carrefour Polska

Christophe Rabatel będzie teraz odpowiadał za rynek włoski.

Polski eksport słabszy niż przed rokiem

Wymiana handlowa Polski z zagranicą słabnie w porównaniu do wyników uzyskanych przed rokiem.

Reklama
Reklama

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Chociaż większość, bo prawie sześciu na dziesięciu polskich konsumentów, nadal robi kosmetyczne zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, do 35 proc. wzrósł...

Centra handlowe liczą straty po lockdownie

W czerwcu ruch w galeriach był o 41,5 proc. niższy niż rok temu. W stosunku do maja wzrósł o niemal 60 proc.

Jack Ma pozbywa się akcji Alibaby

Jack Ma, jeden z założycieli Alibaba Group Holding, sprzedał 1,6 proc. akcji chińskiego giganta e-commerce za ok. 9,6 mld dolarów.

Carrefour testuje nowy pomysł: Gorący obiad z automatu

Carrefour testuje automaty do sprzedaży podgrzewanych dań gotowych, do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Rozwiązanie testowane jest już w sklepach w Wars...

Ubierali 40 prezydentów i Wall Street. Bankrutują przez koronawirusa

Brooks Brothers, firma odzieżowa z 200-letnią tradycją złożyła wniosek o bankructwo.

Antyszczepionkowe poglądy Kanye'ego Westa zagrożeniem dla Gapa

Gigantowi odzieżowemu kłopoty mogą też sprawić polityczne ambicje rapera.

Niemiecki eksport odradza się bardzo powoli

Niemiecki eksport wzrósł w maju o 9 proc. po tym, jak w kwietniu spadł aż o 24 proc. Nadal jednak daleko mu do poziomów sprzed pandemii.

Organizacje społeczne apelują do Johnson & Johnson o wstrzymanie sprzedaży pudru dla dzieci

Grupa organizacji pozarządowych zaapelowała o zaprzestanie produkcji i sprzedaży na całym świecie pudru dla dzieci firmy Johnson & Johnson. Produkt na bazi...

Sprzedaż Levi's spadła o 62 procent z powodu pandemii

W czasie siedzenia w domu konsumenci wolą luźne i wygodne ubrania. Koncern odzieżowy będzie ciął zatrudnienie.

Niedługo ustawa z opłatami za smartfony

W ciągu kilku tygodni projekt trafi do uzgodnień międzyresortowych – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Pomysł nie podoba się części ministerstw.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama