Reklama
Rozwiń
Reklama

Lego żegna się z plastikiem. To koniec legendarnych klocków?

Jako pierwsze mają zniknąć plastikowe torebki, w które pakowane są klocki do budowy. Potem producent najsłynniejszych klocków świata — Lego całkowicie ma zrezygnować z plastiku.

Aktualizacja: 13.03.2021 19:39 Publikacja: 13.03.2021 14:10

Lego żegna się z plastikiem. To koniec legendarnych klocków?

Foto: Bloomberg

Na ten cel firma przeznaczyła 400 mln dolarów, a nad ekologicznymi projektami pracuje w niej 100 z 11,5 tys. wszystkich zatrudnionych w Lego.

Duńska firma przeżywa teraz falę ogromnej popularności. Okazuje się, że kolorowe układanki stały się jedną z ulubionych zabawek, którymi dzieci chcą bawić się podczas pandemii. Lego łatwo można kupić w internecie, więc nie trzeba po nie iść do sklepu, co w czasach kolejnych lockdownów jest dużym ułatwieniem. A dzieciom daje zajęcie w czasie, kiedy rodzice pracują w domu.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama