Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.03.2021 12:12 Publikacja: 11.03.2021 09:59
Foto: Bloomberg
Brytyjska sieć odzieżowa w ubiegłym roku zanotował pierwszą stratę od 94 lat funkcjonowania jako spółka giełdowa. To wynik pandemii i lockdownu. W okresie sześciu miesięcy, zakończonym 26 września, M&S miał 87,6 mln funtów straty.
Z danych spółki wynika, że odnotowała ona silny wzrost sprzedaży online od początku pandemii. Coraz więcej klientów decyduje się na zakupy odzieży oraz produktów spożywczych pod marką M&S online. Teraz produkty M&S będą dostępne w 100 krajach na całym świecie - informuje BBC.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas