Żywność online najłatwiej kupić w Biedronce

Choć firma nie ma własnego e-sklepu, to dzięki współpracy z platformą Glovo ma największy zasięg usługi - po zniknięciu Tesco.

Pandemia wyhamowała zapał Polaków. Na co przestali wydawać?

Wydatki konsumpcyjne wiosną 2020 r. były niższe o 40 proc. od oczekiwanych i o 30 proc. niższe rok do roku. O połowę spadł udział wydatków na gastronomię.

Chińczycy znów podkręcają sprzedaż luksusowych marek

Burberry poinformowało, że powoli wychodzi z zapaści spowodowanej pandemia koronawirusa. Wzrost sprzedaży zauważalny jest zwłaszcza w Chinach.

Polskie jaja tracą szansę na lukratywny eksport

Zmagamy się z epidemią koronawirusa, szczepimy, a tymczasem przypomniała o sobie grypa. A konkretnie ptasia grypa, która dziesiątkuje stada drobiu na całym...

Amazon nie zaszkodził. Allegro mocno podnosi prognozy

W pierwszym kwartale użytkownicy platformy kupili towary za niemal 10 mld zł. Przychody serwisu wzrosły 61,1 proc.

Centra miały wręcz doskonały tydzień otwarcia

Rok temu także od 4 maja ruszyły sklepy w centrach. W tym roku klientów było aż o 53 proc. więcej.

Centra handlowe grożą skargą do KE

Właściciele galerii wytaczają ciężkie działa: powiadomią Komisję Europejską o udzielaniu przez Polskę nielegalnej pomocy publicznej. Organizacja chce, by p...

Odzież najchętniej kupowana online

85 proc. Polaków robi e-zakupy. Najwięcej, bo 73 proc., kupuje w ten sposób ubrania – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, które „Rzeczpospolita" opisuje j...

Netto łyka Tesco i zmienia prezesa

Zaskoczeniem jest pożegnanie się przez duńską sieć handlową z dotychczasowym prezesem, choć nie znaleziono jeszcze następcy.

Mattel chce odzyskać twoje stare Barbie i inne zabawki

Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy wciąż trzymają w piwnicy swoje stare zabawki z lat 90. zeszłego wieku. Koncern Mattel chce je recyklingować.

Nie tylko cena się liczy. Polacy częściej kupują uczciwe produkty

Choć cena to dla większości główne kryterium wyboru, to coraz częściej Polacy są gotowi dopłacić za szczególne cechy, na przykład uczciwy zysk dla rolnika....

Niemiecka drogeria nie zatrzęsie rynkiem. Polacy mają ulubione

Drogeryjny gigant dm Drogerie Markt ogłosił wejście na polski rynek. Ten zdominowany jest przez sklepy sieci Rossmann. Obok drogerii, popularnymi kanałami...

Lidl będzie sprzedawał testy na obecność koronawirusa

Każdy chętny będzie mógł zrobić sobie wymaz z nosa i sprawdzić, czy jest zakażony. Wszystko w cenie 99 zł za pięciopak testów.

Odzież i obuwie: giganci zaczynają odrabianie strat

Są wstępne dane LPP i CCC za pierwszy kwartał ich obrotowego 2021 roku. W obu grupach widać skok przychodów w porównaniu z pierwszymi miesiącami pandemii r...

E-zakupami błyszczymy w regionie

Boom na zakupy internetowe trwa wszędzie, ale Polacy w wielu kategoriach biją konsumentów z innych państw tej części Europy.

Nowe marki wchodzą na polski rynek

Rusza nowa sieć grupy CCC, a niedługo pojawi się pierwszy salon marki luksusowej Philipp Plein – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

CCC otwiera nową sieć sklepów. Ma być jak TK Maxx

W HalfPrice będzie oferować odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu znanych marek, także luksusowych.

LPP: odrobimy pandemiczne straty w tym roku

Odzieżowa grupa LPP zrewidowała plany dla e-commerce na 2021 rok. Mimo tego chce w tym roku wrócić do poziomu wyników z 2019 roku. Tam, gdzie znoszone są l...

Rekordowy wzrost produkcji AGD

Nawet producenci są zaskoczeni doskonałymi wynikami, które w pierwszym kwartale zbliżyły się do 7,5 mln sztuk sprzętu. To aż 30 proc. więcej niż rok temu.

Biedronka nadal bije rekordy

W pierwszym kwartale sprzedaż sieci wzrosła 9,2 r. do niemal 3,4 mld euro.