Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka wprowadza własną tarczę. Stałe ceny popularnych produktów

Największa sieć handlowa zapewnia, że do końca czerwca ceny najczęściej kupowanych produktów nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, firma zwróci mu różnicę.

Publikacja: 12.04.2022 13:57

Biedronka wprowadza własną tarczę. Stałe ceny popularnych produktów

Foto: Adobestock

Wzrost cen jest na rynku coraz większym problemem. Nowe badanie UCE RESEARCH, na podstawie monitoringu ponad 32 tys. cen detalicznych wskazuje, że w marcu br. w sklepach było drożej o 15,6 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wśród 12 kategorii zdrożały dosłownie wszystkie, a najmocniej produkty tłuszczowe – o 53,8 proc. W sumie 8 segmentów wykazało dwucyfrowe wzrosty.

Reagują na to sieci handlowe, niektóre idą krok dalej jak właśnie ogłoszona akcja „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”. Firma zapowiada, że ceny najczęściej kupowanych produktów będą najniższe na rynku. Dodatkowo zapewnia, że do końca czerwca nie wzrosną, a jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę. Chodzi o gwarancje dla kilkunastu grup produktów, które są najczęściej kupowane z takich kategorii jak owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama