TP chce sprzedać więcej biznesowych linii DSL

Aktualizacja: 15.04.2011 13:08 Publikacja: 15.04.2011 13:05

Telekomunikacja Polska

poinformowała

o zmianie oferty usług Internet DSL, czyli dostępu szerokopasmowego dedykowanego firmom.

Operator obniżył ceny abonamentów i opłat instalacyjnych. Ponadto uruchomił specjalną promocję dla firm, które dzisiaj korzystają z usługi detalicznej Neostrada. TP nie podaje liczby klientów usług Internet DSL. Jednak według naszych informacji obsługuje ich kilkadziesiąt tysięcy. Dla porównania na koniec zeszłego roku abonentów Neostrady miała prawie 2 mln.

Podstawowe różnice techniczne między obydwoma typami usług, to stałe adresy IP, odpłatna możliwość podniesienia uploadu i bardziej zaawansowany modem/przełącznik (CellPipe 7130 produkowany przez Alcatela-Lucenta) w usługach Internet DSL. W bieżących promocjach analogiczne pod względem przepływności łącza usługi Internet DSL są o ok. 120-150 proc. droższe od Neostrady.

TP stara się wzbogacać ofertę biznesową, np. poprzez wprowadzenie funkcjonalności e-sklepu. Co ciekawe, w ofercie Internet DSL operator wciąż sprzedaje pakiet 256 kb/s (w bieżącej promocji w takiej samej cenie, jak 512 kb/s), który został już wyeliminowany z oferty detalicznej.

Telekomunikacja Polska

poinformowała

Pozostało jeszcze 98% artykułu
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień