Mirosław Konkel
88 proc. młodych specjalistów (wiek 22-29 lat) zabiera do pracy prywatny smartfon. Z laptopami robi tak 23 proc., a z tabletami — 25 proc. przedstawicieli „pokolenia Millenium". Urządzenia te najczęściej wykorzystują do mailowania (47 proc.), SMS-owania (36 proc.) i połączeń głosowych (39 proc.) — wynika z raportu Ericsson ConsumerLab.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=146560# (dostęp płatny)
Partnerstwo zamiast sztucznej przyjaźni
Mirosław Konkel
Dzięki mediom społecznościowym konsumenci stają się partnerami firm przy tworzeniu produktów i usług.. 30 proc. konsumentów nie chce telefonów od konsultantów, którzy zwracają się do nich po imieniu. Przechodzenia na ty nie lubią zwłaszcza osoby starsze — wynika z badania Ask Jeeves. Klienci chcą być traktowani nie jak przyjaciele, ale jak partnerzy. Szczególnie zależy im na tym, aby mogli wpływać na ofertę producenta lub dostawcy.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=146559# (dostę płatny)
[srodtytul]Rzeczpospolita[/srodtytul]
Inwestorzy nie wierzą w Lumię
gs
Nokia przedstawiła wczoraj Lumię 925, swój najnowszy model smartfona, ale inwestorzy nie uwierzyli, że pomoże on fińskiej spółce zwiększyć udziały w rynku tych urządzeń.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1188990-Inwestorzy-nie-wierza-w-Lumie.html (dostęp płatny)
ITI o krok od pozbycia się majątku
Magdalena Lemańska
Zdaniem analityków głównym powodem sprzedaży Multikina było dążenie ITI do rozprzedania aktywów holdingu. Proces zaczął się po śmierci założyciela ITI Jana Wejcherta w 2009 roku.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1188965-ITI-o-krok-od-pozbycia-sie-majatku.html (dostęp płatny)