Zależy nam na praktycznej realizacji idei niesienia pomocy drugiemu człowiekowi, w takim czasie i w takiej formie, jaka jest ona najbardziej potrzebna. W obliczu poczucia zagrożenia i niepokoju chcemy otoczyć ludzi starszych i potrzebujących opieką oraz udzielić konkretnej pomocy materialnej – mówi Katarzyna Pytlarczyk, prezes Fundacji Fiducia, która została powołana przez firmę deweloperską Cavatina Holding, aby prowadzić działalność kulturalną, edukacyjną, dobroczynną i pomocową.
Z kolei Nestlé to producent żywności, który ma w portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: Nescafe, Winiary, Gerber, Princessa, Lion, Nałęczowianka czy Purina. Firma działa w Polsce od 27 lat i zatrudnia aktualnie 5,5 tys. pracowników w ośmiu lokalizacjach.
– Od początku swego działania w Polsce staramy się być partnerem lokalnej społeczności, wśród której prowadzimy działalność – podkreśla Edyta Iroko, koordynator ds. mediów w Nestlé Polska.
Gdy wybuchła pandemia, firma natychmiast włączyła się w pomoc najbardziej potrzebującym w całym kraju.